• Jha, Taylor Launter*Better Bekend als Jacob Black bij somige hiier* Heet Apologize van Timbaland Gedieft ;o
    Want, Want Kijk maar!

    Taylor Lautner =>> http://www.youtube.com/watch?v=hEmmlYwIi-Y&feature=related
    En Timbaland =>> http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs


    En allebij zingen ze precies hetzelfde.. of ik ben doof dat kan ook.. x’] *jhaa du zingen ze hetzelfde ze zingen hetzelfde lietje >< Like,, maar stemmen klinken hetzelfde*
    Wat dneken jullie? Ik vind dat het egt hetzelfde klinkt ;o
    Of zit ik er nu helemaal naast?
    LaLa, Of mischien was dit alang bekend en loop ik achter ofzu.. x’]
    Ik hou hier op ze minst het forum mee in leven dat is al 1+ Punt tog [a]
    Nu nog hopen dat ik het goed heb,, nouw eigenlijk wil ik dat het foud is anders is Taylor egt een LietjesDief ;o
    Maar dan nog blijft hij ubberSexxi:X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    stop met liedje met een t te schrijven dat trek echt op de zak, en je komt dan echt dom over

    Jezus niet zoon drama over maken, het is maar een spelfout >< En iemand met Dislextie mag spelfouten maken ;o
    Of ik het in eerste instandsie expres deed ><
    Maar IK had dus wel gelijk..
    alleen in een andere zin! want Taylor is geen liefjesDief.. maar het is hem tog wel!! :]
    *NogSteedsBlij!!*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Maar IK heb gelijk. - nods -
    Oké, toch niet.
    MAAT IK BEN NOG STEEDS BLOND.
    Daar kun je niet om heen.

    Oke, ik probeerde er wat op te vinden.

    Dat gaat niet.
    Zoek op youtube maar op "Taylor Lautner and Sara Hicks". Er is een plaatje waarop ze zoeneeeen!

    Maar het is al wel uit.


    rules don't stop me

    Oja, en hij playbackt natürlich.


    rules don't stop me

    (...)
    Oke, ik probeerde er wat op te vinden.

    Dat gaat niet.
    Zoek op youtube maar op "Taylor Lautner and Sara Hicks". Er is een plaatje waarop ze zoeneeeen!

    Maar het is al wel uit.

    Maar ik vind Sara Hicks een dom uitziend mens. :X
    Gelukkig ga JIJ Jolla Montalulah laten zoenen met Taylor Lautner, alleen weet je dat dus nog niet dat je dag gaat schrijven. :Y)

    (...)
    ^.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Geef maar toe, Jolienie, ik heb gewoon gelijk. Aan mij kun je niet tippen.
    Ik zal je nog een geheim verklappen, Taylor is deels Duits, deels Nederlands, deels Frans en deels Native American.

    Oke,, mAg ik bij jouw less over Taylor gaan volgen.. ik ben namelijk zins een uur geleden Geopserdeert door hem. maar weet aleen niks van hemm .'x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Jezus niet zoon drama over maken, het is maar een spelfout >< En iemand met Dislextie mag spelfouten maken ;o
    Of ik het in eerste instandsie expres deed ><
    Maar IK had dus wel gelijk..
    alleen in een andere zin! want Taylor is geen liefjesDief.. maar het is hem tog wel!! :]
    *NogSteedsBlij!!*
    Kind je kan het verkeert schrijven maar als er mensen je verbeteren en jij dan zegt dat je het liever met een t schrijft heeft dat niks meer met dislextie te maken


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Oke,, mAg ik bij jouw less over Taylor gaan volgen.. ik ben namelijk zins een uur geleden Geopserdeert door hem. maar weet aleen niks van hemm .'x']

    Oke, ik vertel wel wat over hem.
    Hier komt een Taylor les, dus let goed op.

    Taylor is geboren in Graid Rapids, en hij is dus deels Frans, deels Duits, deels Nederlands en deels Natvive America. Hij werd geboren op 11 februari 1992 en is dus net 17 geworden. Op zijn 13e stopte hij met karate, om te gaan acteren. Hij speelde onder andere in Cheaper by the Dozen 2, en in Twilight. Ook spreekt hij stemmetjes in, zoals Youngblood in Danny Phantom. Hij speelde ook mee in My wife and kids, en My own worst nightmare.


    rules don't stop me

    (...)
    Oke, ik vertel wel wat over hem.
    Hier komt een Taylor les, dus let goed op.

    Taylor is geboren in Graid Rapids, en hij is dus deels Frans, deels Duits, deels Nederlands en deels Natvive America. Hij werd geboren op 11 februari 1992 en is dus net 17 geworden. Op zijn 13e stopte hij met karate, om te gaan acteren. Hij speelde onder andere in Cheaper by the Dozen 2, en in Twilight. Ook spreekt hij stemmetjes in, zoals Youngblood in Danny Phantom. Hij speelde ook mee in My wife and kids, en My own worst nightmare.

    Stalker.
    Ohnee, dat heet interesse tonen in... :X

    (...)
    Stalker.
    Ohnee, dat heet interesse tonen in... :X


    LACH ER MAAR MEE >: (. Het heet inderdaad interesse tonen!


    rules don't stop me

    (...)
    Oke, ik vertel wel wat over hem.
    Hier komt een Taylor les, dus let goed op.

    Taylor is geboren in Graid Rapids, en hij is dus deels Frans, deels Duits, deels Nederlands en deels Natvive America. Hij werd geboren op 11 februari 1992 en is dus net 17 geworden. Op zijn 13e stopte hij met karate, om te gaan acteren. Hij speelde onder andere in Cheaper by the Dozen 2, en in Twilight. Ook spreekt hij stemmetjes in, zoals Youngblood in Danny Phantom. Hij speelde ook mee in My wife and kids, en My own worst nightmare.

    Danny Phantom is Sexxi.. :X
    Maar niet Sexxier dan degene die hem inspreekt.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Danny Phantom is Sexxi.. :X
    Maar niet Sexxier dan degene die hem inspreekt.. x']


    Hij spreekt niet de stem van Danny Phantom in, maar die van Youngblood, een ander personage xD. Ik denk een soort van vaag spook ofzo :'D.


    rules don't stop me

    (...)

    Hij spreekt niet de stem van Danny Phantom in, maar die van Youngblood, een ander personage xD. Ik denk een soort van vaag spook ofzo :'D.

    >< Nouw en,, Ze blijfen alebij Sexxi :X
    Gaat ze me uitlaggen hoor..(huil)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    heeft ie inderdaad gedieft =o
    maar het is wel Taylor dat zingt denk ik =o
    hij klinkt hezer -wateenwoord:'D- dan Ryan.
    <3


    Let's do this poo

    heeft ie inderdaad gedieft =o
    maar het is wel Taylor dat zingt denk ik =o
    hij klinkt hezer -wateenwoord:'D- dan Ryan.
    <3

    We zijn er al uit! BatsKonijn heeft Befestigdat het Taylor niet is, dus hij is en blijft een lietjeDies ;o Maar wel voor Sgool.. Als het neit voor Sgool was, had ik hem niet meer lief gevonden ;o
    Maar nog wel lekker want daar kan hij niet om heen :X
    *IsNietGeoperdeertDoorZijnUiterlijkHoor! :X*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    heeft ie inderdaad gedieft =o
    maar het is wel Taylor dat zingt denk ik =o
    hij klinkt hezer -wateenwoord:'D- dan Ryan.
    <3


    We weten al dat hij het is en we weten ookal dat hij het playbackt en we weten ookal dat hij het voor school heeft gedaan wat dus eigenlijk niet dieven is omdat het gewoon een opdracht was voor school :'D.


    rules don't stop me