• Jha, Taylor Launter*Better Bekend als Jacob Black bij somige hiier* Heet Apologize van Timbaland Gedieft ;o
    Want, Want Kijk maar!

    Taylor Lautner =>> http://www.youtube.com/watch?v=hEmmlYwIi-Y&feature=related
    En Timbaland =>> http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs


    En allebij zingen ze precies hetzelfde.. of ik ben doof dat kan ook.. x’] *jhaa du zingen ze hetzelfde ze zingen hetzelfde lietje >< Like,, maar stemmen klinken hetzelfde*
    Wat dneken jullie? Ik vind dat het egt hetzelfde klinkt ;o
    Of zit ik er nu helemaal naast?
    LaLa, Of mischien was dit alang bekend en loop ik achter ofzu.. x’]
    Ik hou hier op ze minst het forum mee in leven dat is al 1+ Punt tog [a]
    Nu nog hopen dat ik het goed heb,, nouw eigenlijk wil ik dat het foud is anders is Taylor egt een LietjesDief ;o
    Maar dan nog blijft hij ubberSexxi:X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is gewoon een Remix van Apolagize lijkt mij met een look-a-like?

    Jup, dat is Taylor Lautner niet, zie je zo.

    Jup, dat is Taylor Lautner niet, zie je zo.

    Dat vind ik Gemeen,, ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liedje is met een d


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Liedje is met een 'D' vriend. ^.^
    Maar wrs is het gwn gecoverd ofzu..
    Je ne sais pas.


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Lietje met en T is Veel mooier :X
    Ik lieff Mijn Dislextie!.. Kijk ik weet neit eens hoe jhe dat sgrijft :X
    Maar Als het een Look-a-like is, ben ik sgeel,, of ik moet me brill op zetten. x']
    Maar hij lijkt er egt Kapot veel op!! ;o Of ik meot egt me brill op zetten.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    is dat die van twilight *naja ik weet die namen niet zo goed, maar ik dacht dat ie zo noemde*
    en so what het is gwn een zelfgemaakte clip boeie zeg
    hij is tenminste cooler dan de originele
    die rozen die in de fik vlogen waren echt vet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is echt Taylor niet. Je moet eens heel goed op de trekken van zijn gezicht letten. Die lach van Taylor Lautner heeft dat gastje in die film niet, hoor. :'D

    Het is echt Taylor niet. Je moet eens heel goed op de trekken van zijn gezicht letten. Die lach van Taylor Lautner heeft dat gastje in die film niet, hoor. :'D

    Dat is Taylor wel lieve schat, maar het is voor een project voor school. Zijn vriendinnetje "Sara Hicks" komt er namelijk ook invoor. Op het laatst in het liedje komt ze namelijk jankend voor. En Taylor heeft dat lied niet gestolen, het was een opdracht van school :-D.

    *Taylor Freak*


    rules don't stop me

    (...)
    Dat is Taylor wel lieve schat, maar het is voor een project voor school. Zijn vriendinnetje "Sara Hicks" komt er namelijk ook invoor. Op het laatst in het liedje komt ze namelijk jankend voor. En Taylor heeft dat lied niet gestolen, het was een opdracht van school :-D.

    *Taylor Freak*

    JES IK HAD GELIJJK!!! *DoetGekDansje*
    OKe,, dan is het goed,, ander had ik hem egt onaardug gevonden want jhe Dieft geen Lietjes, dat is gemeen ;o
    Kijk, jhe moet het maar weten tog :P


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    JES IK HAD GELIJJK!!! *DoetGekDansje*
    OKe,, dan is het goed,, ander had ik hem egt onaardug gevonden want jhe Dieft geen Lietjes, dat is gemeen ;o
    Kijk, jhe moet het maar weten tog :P


    Ik ben een nogal Taylor freak.

    FREEEAAAK


    taaayylooorrr 0.0


    rules don't stop me

    stop met liedje met een t te schrijven dat trek echt op de zak, en je komt dan echt dom over


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Dat is Taylor wel lieve schat, maar het is voor een project voor school. Zijn vriendinnetje "Sara Hicks" komt er namelijk ook invoor. Op het laatst in het liedje komt ze namelijk jankend voor. En Taylor heeft dat lied niet gestolen, het was een opdracht van school :-D.

    *Taylor Freak*

    FAK JOU. O.O
    Ik ben blond, mijn naam is Jolien, IK HEB STIEKEM GELIJK. :Y)

    (...)
    FAK JOU. O.O
    Ik ben blond, mijn naam is Jolien, IK HEB STIEKEM GELIJK. :Y)

    ^.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Geef maar toe, Jolienie, ik heb gewoon gelijk. Aan mij kun je niet tippen.
    Ik zal je nog een geheim verklappen, Taylor is deels Duits, deels Nederlands, deels Frans en deels Native American.


    rules don't stop me

    (...)
    ^.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Geef maar toe, Jolienie, ik heb gewoon gelijk. Aan mij kun je niet tippen.
    Ik zal je nog een geheim verklappen, Taylor is deels Duits, deels Nederlands, deels Frans en deels Native American.

    Maar IK heb gelijk. - nods -
    Oké, toch niet.
    MAAT IK BEN NOG STEEDS BLOND.
    Daar kun je niet om heen.