• ik zie net een titel voorbij flitsen, over de geheime drieling zus van tom en bill. Maar dat is technish en praktisch onmogelijk. Want Tom en Bill zijn een een eiige tweeling, en volgens mij, kan zo'n drieling alleen maar van hetzelfde geslacht zijn.

    Als ik het neit mis heb.

    [No life]
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Domme jolla, Tom en Bill zijn een eiig, dus als ze nog een broertje zouden hebben zouden ze ook een eiig zijn geweest. En een eiig is het zelfde geslacht,als ik het neit mis heb

    Ik ben blond, ik heet Jolien, ik heb gelijk. Zwijg. :Y)

    daar heb je gelijk in kind, enkel als je niet eeneiig bent kan je een ander geslacht hebben.
    jij bent smartypants zeg x'D hah sry


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sgat, zo een beetje alle TH-verhalen kloppen niet als we realistisch willen blijven :P


    Life is hard and then we die

    Da maakt toch niet uit ><
    het zijn bijna allemaal fantasie verhalen!


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Zijn er hier uberhaupt Th verhalen die wél realistisch zijn?


    -

    Bij Tom en Bill zou het niet kunnen, normaal.
    Maar mijn drieling-vrienden zijn 2 jongens en een meisje. (:

    als je 10 ff series kan vinden die echt kunnen gebeuren krijg je een snoepje. voorlopig geen snoep meer voor jou dus xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Domme jolla, Tom en Bill zijn een eiig, dus als ze nog een broertje zouden hebben zouden ze ook een eiig zijn geweest. En een eiig is het zelfde geslacht,als ik het neit mis heb
    Door een fout in het delen van de cellen kan het wel zo zijn dat er een kind van een ander geslacht bij zit ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Jah en?
    Je zit er toch naast om eeerlijk te zijn.
    Het kan evengoed een eeneiige tweeling zijn met dan nog een tweelingzus.
    Zoiets dan als een twee-eiig tweeling, maar alleen dat dan een helft nog eens uit twee personen bestaat.
    Is perfect mogelijk. Ik ken zelfs zo'n drieling.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ich weet het niet o__0
    && toch reageer ich hiierop >.<


    And love's heart is death for me and my poison girl

    een drieling hoef niet van het zelfde geslacht te zijn, want bij mij in de buurt woont een drieling van 2 jongens en 1 meisje, en die broers kan ik niet uit elkaar houden,


    Nvt

    I don't know.


    A. ikmisje.