• Het is tijd voor een metomarfose [/of hoe schrijf je dat x_x]

    Ik ga mijn haar laten knippen,nieuwe kleren kopen en een nieuwe lijn make-up voor me oogjes soeken n_n

    maar nu heb ik jullie hulp nodig :

    ik zoek kapsels;
    Half lang,apart mag,liefst in normale kleuren dus niet met knalroze hanekammen aankomen setten


    We can only learn to love by loving.

    Oke, waarom jeje haar anders wil kan ik begrijpen maar waarom wil je ineens een andere stijl en ander soort make-up stijl gebruiken (A)


    Ik verveel me ;3 nee serieus ik ga altijd om de zoveel tijd van kledingkeuze en makeup veranderen en ik ben like een beetje van mijn depri tijd af dus ik wil minder donkere kleding en makeup en meer kleur dragen.

    @Renée
    Omg dat eerste plaatje is nice ;3 dat is toch zo'n schuin aflopende pony?


    We can only learn to love by loving.

    Van kleding stijl veranderen? o.ô
    Uuh, koop je niet gewoon kleren die je leuk vind en niet omdat het ineens je stijl is ofzo? =S Dan doe je allemaal dingen die je leuk vind weg..


    Mew <3

    Van kleding stijl veranderen? o.ô
    Uuh, koop je niet gewoon kleren die je leuk vind en niet omdat het ineens je stijl is ofzo? =S Dan doe je allemaal dingen die je leuk vind weg..


    Ja ik koop juist kleren die ik leuk vind ;3 maar mijn kledingsmaak is veranderd van like meer alternative naar meer klassiekachtig ;3 weetniet hpe ik het uit moet leggen. maar nu heb ik dus allemaal kleding die ik niet meer leuk vind enz .


    We can only learn to love by loving.

    tik op google emo hair in zijn leuke dinge bij :D


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    http://farm4.static.flickr.com/3075/2579023724_665cebe509_o.jpg x]


    If music be the food of love, play on!