• Helloo ;3
    Ik weet niet of iemand hier kan denken als een jongen of dat er misschien jongens hierop gaan reageren maar ik heb jongensraad nodig ^^ Maybe kan een meisje ook wel helpen, i don't know 8D Na ok mijn probleem zit dus bij een jongen n_n' Hij is lief enzoo en ik kan goed met hem praten [/nee, we voelen niets voor elkaar hij is like achttien en nee Lycaon, jij bent het niet ^^] Maar die jongen die zegt zo altijd lil' sis tegen me enzoo, altans dat 'zei' hij, jhaa verleden tijd. Want vroeger deed ie altijd lief enzoo als ik hem iets vroeg en sms'te hij altijd heel vriendelijk etc. Maar nu doet hij heel afstandelijk en bot en kortaf.
    Iemand enig idee waarom hij dat zou doen? Ik heb hem like niets in de weg gelegd ofsoo.

    Xx"

    Mss vind hij jou te jong opeens,
    maar jongens kunnen wel opeens ingewikkeld zijn hoor.Heb je het hem al gevraagd ?


    The soul needs autumn.

    ik heb geen idee.. misscihen vodn hij je wel leuk ofzo.. en heb je laten merken dat jij hem niet leuk vind. HEbben zijn vrienden gezegt dat je dom was,. en het kinderachtig was om met je om te gaan. Of denkt hij dat jij hem leuk vind, en wilt hij niet dat dat tussen jullie vriendschap inkomt te staan. IK weet niet, ik ben niet zo goed in dit soort dingen, Misschien moet j ehet hem gewoon vragen..


    rawr! I'm a pirate

    @Invisible:
    Hij kent me nu al langer dan twee jaar n_n Ik denk niet dat hij me opeens te jong gaat vinden voor gewoon vrienden te zijn (: Een paar weken geleden zei hij zelfs tegen me dat hij blij was dat hij eindelijk en jonger zusje had ^^ En nu opeens doet hij zo

    Misschien is die verliefd geworden iemamnd en wil die daarom niet meer vrienden zijn met jou?

    @ Krullie
    Hij is inderdaat verliefd maar om daarom zo tegen me beginnen doen Ô_ô Ok dát zou pas gemeen zijn >,<

    miss vind hij je nu wel leuk; maar wil hij je niet leuk vinden en doet hij dat door afstand te nemen, zeg maar. Zo iets?


    it's cool to know nothing.

    Te aanhankelijk?
    Ik heb soms dat mensen te aanhankelijk worden en dan heb ik echt genoeg van ze, niet dat ik het dan op die manier doe xD Miss moe tje proberen het even rustig aan te doen, even kijken waar jullie relatie nu staat.


    BAM!

    Hij heeft waarschijnlijk iets dat hem dwars zit. Het heeft niet perse wat met jou te maken hoor. Geef hem wat tijd.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    @RandomRythm
    Maar hij sms'te mij, ik hem niet n_n Ik ben eigenlijk niet aanhankelijk aan mensen (: Dus daar denk ik ook niet dat het aan ligt...

    soms heb ik ook zoiets als je vriend
    soms denk ik na over allemaal gesprekken met mensen die ik al lang ken en dan besef ik vaak dat iemand van die mensen me niet echt bevalt door wat ie deed of zei en dat had ik eerder niet gemerkt.

    misschien is het bij jou ook zo.Iedereen maakt fouten of zegt iets verkeerds zonder het te merken

    ik hoop natuulijk dat het bij jou niet zo is,maar het kan wel


    nog veel suc6 met je vriend:)

    Jongens zijn rare wezen ><
    Maar anyway, ik denk dat hij misschien gewoon minder zin in al dat kleffe 'lil sis gedoe. Of anders vraag je het hem gewoon. Jongens zijn nou ook weer niet zo ingewikkeld, als je het hem eerlijk vraagt zal hij waarschijnlijk ook eerlijk antwoorden. zo zijn jongens wel. Googluck <33


    Like everybody and trust no one.

    @ Krullie
    Hij is inderdaat verliefd maar om daarom zo tegen me beginnen doen Ô_ô Ok dát zou pas gemeen zijn >,<

    Zou hij niet verliefd op jou kunnen zijn?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Zou hij niet verliefd op jou kunnen zijn?


    Nee, hij zei zelf van niet en z'n moeder [/waar hij aanhankelijk aan is] zegt dat hij verliefd is op iemand van in het vierde of vijfde middelbaar, ik zit in het eerste ^^ Maar mijn zus en moeder zeiden ook al dat ie verliefd op me was omdat hij tegenover mij zo aanhankelijk deed. Ik weet het niet.

    jongens kunne ineensveranderen,
    zelf heb ik noiot geweten waarom!
    ze kunnen heel lief zyn maar ook heel raar!
    (doeg)

    wacht, weet je op wie hij verliefd is?? kent ze jou? misschien is zij jaloers.. en heeft zij hem gezegt dat ze niks met hem wilt tenzij hij minder met je om gaat. Als dat zo zou zijn zou ik hem wel echt een sukkel vinden, maar dan weet je ook dat hij jou niet waard is. en dat zijn grote liefde een vreselijke bitch is..
    en anders is hij misschien inderdaad zoals al vaker gezegt gewoon verliefd op jou. succse ermee..


    rawr! I'm a pirate