• (..) Is een getalenteerd pianiste. Ze heeft altijd thuis scholing gekregen maar na de dood van haar moeder Ann,moet ze gedwongen naar haar vader John verhuizen. (..) Heeft haar vader al 10 jaar niet meer gezien,al sinds haar 5e niet meer. wanneer ze bij John aankomt voelt ze meteen al iets vreemds en zeker bij het ontmoeten van haar nieuwe buurjongen (..). Ze denkt dat hij een groot geheim heeft en dat is ook zo. wanneer (..) zijn geheim ontdekt schrikt ze zich kapot : (..) is een weerwolf/vampier. maar wat als er iets moois tussen de twee opbloeit,ondanks hun verschillen.

    Ik zoek een titel.
    het wordt een weerwolf/vampier verhaal zie nog wel wat xP en ik wil een geniaal genoegige titel.

    als je namen weet voor de personen in het verhaal zijn ze zeer welkom maar noem niet ej eigen naam.


    We can only learn to love by loving.

    Jumping in a new dangerous life


    Love is the movement <3

    Jumping in a new dangerous life


    *Vind geniaal*


    We can only learn to love by loving.

    The Secret of my Neighbor.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jumping in a new dangerous life

    ^^
    Doe een apparte naam, die niet elke eerste de beste janboerenlul heeft... (jij begrijpt mij wel) ;-)


    Als je maar een ananas hebt..

    In het diepe gegooid.

    Die is belachelijk ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik neem gewoon lekker Jumping in a new dangerous life

    SLOTTJEE


    We can only learn to love by loving.

    yaay mijn titel gekozen *is zeer vereerd*


    Love is the movement <3

    (Heidi) Is een getalenteerd pianiste. Ze heeft altijd thuis scholing gekregen maar na de dood van haar moeder Ann,moet ze gedwongen naar haar vader John verhuizen. (Heidi) Heeft haar vader al 10 jaar niet meer gezien,al sinds haar 5e niet meer. wanneer ze bij John aankomt voelt ze meteen al iets vreemds en zeker bij het ontmoeten van haar nieuwe buurjongen (Dimitri). Ze denkt dat hij een groot geheim heeft en dat is ook zo. wanneer (Heidi) zijn geheim ontdekt schrikt ze zich kapot : (Dimitri) is een weerwolf/vampier. Maar wat als er iets moois tussen de twee opbloeit,ondanks hun verschillen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.