• This is Ben.
    This is Ben's website.
    Ben, ik haat je jongen x'd
    We haat Ben nog meer? ^^

    (...)
    Ben ownt mij niet.


    Jou ook! jongedame (N)


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Haha x'd Ja idd :Y)
    Haha x'd En idd, dat leek gelijk wat in de vloer gedrongen ofzo x'd Omg ik zou het ook niet opkuisen eigenlijk x'd En neen, idd x'd die nerd sjonge haha x'D Twas echt zo'n platte NLer ;D En die engerd omfg ik ben er nog niet goed van x'D ik was zo blij dat ik in de trein zat ;D
    En Benneke x'd

    Muhahaha. ;D
    Haha, tsja, het lag er ook al een halve dag bijna. x'D Gelukkig maar. Ik vraag me af of er toch niet iemand doorliep ofzo. En ik ging telkens nog in een ander hoekje na spugen. x'D Ergens ligt zelfs m'n kauwgom erbij. x'd En tsja, opkuisen, het is buiten en zoveel werk, dus niet nodig. ;D En die nerd was gewoon hilarisch. Al deed Naan goed uitleggen. x'D En die engerd was gewoon eng. Al praatte 'ie niet naar me, oef!
    Benneke. >_<
    x

    (...)

    Jou ook! jongedame (N)

    Muhahaha. IK own Ben liever! :Y)
    Dan zou 'ie kunnen zwijgen!

    (...)
    Muhahaha. ;D
    Haha, tsja, het lag er ook al een halve dag bijna. x'D Gelukkig maar. Ik vraag me af of er toch niet iemand doorliep ofzo. En ik ging telkens nog in een ander hoekje na spugen. x'D Ergens ligt zelfs m'n kauwgom erbij. x'd En tsja, opkuisen, het is buiten en zoveel werk, dus niet nodig. ;D En die nerd was gewoon hilarisch. Al deed Naan goed uitleggen. x'D En die engerd was gewoon eng. Al praatte 'ie niet naar me, oef!
    Benneke. >_<
    x

    Hahaja x'd En nou haha x'D Ik denk dat dat bij die Mac was want ik meen me te herinneren dat je daar net voor een kauwerdje nam x'D én waaorm ging je zo centraal staan om te spugeren dan? x'd En dat was idd overbodig ;'D
    Ja, dat kon ze toch goed x'd
    En haha die man tsja, x'd hah xD
    ... ik weet niet meer ;'D Own jij Ben dan maar (;
    xx

    (...)
    Hahaja x'd En nou haha x'D Ik denk dat dat bij die Mac was want ik meen me te herinneren dat je daar net voor een kauwerdje nam x'D én waaorm ging je zo centraal staan om te spugeren dan? x'd En dat was idd overbodig ;'D
    Ja, dat kon ze toch goed x'd
    En haha die man tsja, x'd hah xD
    ... ik weet niet meer ;'D Own jij Ben dan maar (;
    xx

    Neen, dat was de laatste keer. Op dat plein daar, achter die bloembak. x'D Al had ik de derde keer ook al die kauwgom, maar toen hield ik die in. Bah eigenlijk. ;D Ging ik centraal staan dan? Ik vond niet zo. Alleen toen daar in het midden de derde keer ofzo. x'D
    Ik wil Ben niet ownen.
    x

    (...)
    Neen, dat was de laatste keer. Op dat plein daar, achter die bloembak. x'D Al had ik de derde keer ook al die kauwgom, maar toen hield ik die in. Bah eigenlijk. ;D Ging ik centraal staan dan? Ik vond niet zo. Alleen toen daar in het midden de derde keer ofzo. x'D
    Ik wil Ben niet ownen.
    x

    Oh oké x'd Waar dat kind haastes inliep x'D Bah eigenlijk ja haha x'd Ja de derde keer ging je gelijk centraal staan en richting een duif. Ik dacht eerst dat je dat ding ging moorden ofzo x'd
    En dan own je hem niet D:

    Ik vind Ben koel.

    (...)
    Oh oké x'd Waar dat kind haastes inliep x'D Bah eigenlijk ja haha x'd Ja de derde keer ging je gelijk centraal staan en richting een duif. Ik dacht eerst dat je dat ding ging moorden ofzo x'd
    En dan own je hem niet D:

    Ja, dan had ik plat gelegen. x'D Ja, de halve Mac zag me. Maar tsja, ik ben daar niet bekend, dusja. XD En ik zag die duif niet eens. Ik dacht ik moet daar gaan kotsen. Ik had zelfs bijna in de planten gedaan. x'D En dat ding mag dood, maar niet door mij. En ha, die kinders die lomp over de straat liepen. ö Het gaat hier gelijk telkens over mijn overgeven. x'd
    x

    Ik vind Ben koel.

    Goed dat je 'm koel vindt, moet ik dat niet doen.

    (...)
    Ja, dan had ik plat gelegen. x'D Ja, de halve Mac zag me. Maar tsja, ik ben daar niet bekend, dusja. XD En ik zag die duif niet eens. Ik dacht ik moet daar gaan kotsen. Ik had zelfs bijna in de planten gedaan. x'D En dat ding mag dood, maar niet door mij. En ha, die kinders die lomp over de straat liepen. ö Het gaat hier gelijk telkens over mijn overgeven. x'd
    x

    Ik ookwel ;'D
    Haha ik zei zo tegen Naan dat die twee die aan het vretn waren zo boven, naar je keken x'd En omg in de planten x'D En door een auto ofzo? (; En die rare zo? Die met hun skateboards?
    En dat is gezellig zo x'd praten over overgeven ;D
    Haha xx

    (...)
    Goed dat je 'm koel vindt, moet ik dat niet doen.

    Ja goedzo ;d

    BEN
    IS
    GEWOON
    SEXY!
    snap dat nou!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Ik ookwel ;'D
    Haha ik zei zo tegen Naan dat die twee die aan het vretn waren zo boven, naar je keken x'd En omg in de planten x'D En door een auto ofzo? (; En die rare zo? Die met hun skateboards?
    En dat is gezellig zo x'd praten over overgeven ;D
    Haha xx

    Ik zag die ook telkens kijken. x'd Daarna dan, tijdens dat moment niet. ;D Een auto, zoiets. Maakt me niet uit. XD Als ze maar dood gaan. Neen, die zo ineens overliepen en dat die taxi kwam. Weetjenietmeer? Al waren ze allemaal raar. ;D En gezellig, vind ik ook wel. x'd Weet ik gelijk hoe jij dat ervaarde. x'D
    x

    Ben is cut :')


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Ok ?. Wel ik hou vn hem. ;D


    A. ikmisje.