• Ja, bij ons op school is de verwarming kapot. Het is er ijskoud en iedereen zit in de klas met dikke kleding jas aan en sjaal om. We mogen geen handschoenen en mutsen dragen maar als het mocht hadden we die ook nog op. Het is dus echt heel koud. Wie heeft dat nog meer?

    x


    Love is more than just 4 characters.

    Bij ons hebben ze nooit genoeg geld, maar de verwarming in de zomer zelfs opzetten gaat wel > <'


    PoisonTrash on camera

    Hm, dat hadden we vorigjaar. Toen kregen we verwarmingvrij n_n

    Wij hebben da niet maar wel dikke truien dag 1 dag de verwarming uitzetten. Maar de verwarming staat wel extra hoog op >. <


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Bij ons is het vaak dat het in het ene lokaal bloedheet is en in het andere lokaal steenkoud :S


    Think before you act.

    Hm, dat hadden we vorigjaar. Toen kregen we verwarmingvrij n_n

    Dat wil ik ook ö


    Love is more than just 4 characters.

    op school??:S het is toch vakantie..

    naja... ik heb teminste vakantie..

    maar nu back to the topicxD

    bij ons op school doet de verwarming het[nog..wel..xD]

    op school??:S het is toch vakantie..

    naja... ik heb teminste vakantie..

    maar nu back to the topicxD

    bij ons op school doet de verwarming het[nog..wel..xD]

    Ik heb net één week vakantie gehad. Ik kom uit nederland, gister had ik ook nog vrij de leiding was gesprongen in de vakantie.

    x


    Love is more than just 4 characters.

    (...)
    Ik heb net één week vakantie gehad. Ik kom uit nederland, gister had ik ook nog vrij de leiding was gesprongen in de vakantie.

    x


    ik kom ook uit NLxD^^... maar ik heb nog wel vakantie...maarjaa...(miss woon jij wel in een andere deel van NL...het noorden of het oosten...of midden..xD^^ of westen..xD^^)

    Bij ons is het vaak dat het in het ene lokaal bloedheet is en in het andere lokaal steenkoud


    bij mij ook :|


    it's true; i love you.

    bij ons na de kerstvakantie. ;|


    it's cool to know nothing.

    (...)

    ik kom ook uit NLxD^^... maar ik heb nog wel vakantie...maarjaa...(miss woon jij wel in een andere deel van NL...het noorden of het oosten...of midden..xD^^ of westen..xD^^)

    Flevoland.


    Love is more than just 4 characters.

    (...)
    Ik heb net één week vakantie gehad. Ik kom uit nederland, gister had ik ook nog vrij de leiding was gesprongen in de vakantie.

    x


    me2
    en ik heb dat nog nooit gehad met die verwarmingen?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    me2
    en ik heb dat nog nooit gehad met die verwarmingen?

    Wees blij, je gaat dood, ik heb morgen tot het achste uur les. Voor mij is dat van 10 over 8 's ochtends tot 4 uur 's middags 0_0 en dat is koud. Maar er is wel een pluspunt ik ben tegelijk uit met Roderick :Y) (ik heb bijna verkering)

    x


    Love is more than just 4 characters.

    Wij hebben nooit de verwarming kapot gehad.. maar de temperatuur verschilt per lokaal! x3
    en in c3 krijg ik altijd koppijn...


    Als je maar een ananas hebt..

    Dit hadden wij de eerste week na de kerstvakantie. Het vroor verschrikkelijk hard en het sneeuwde. Heel de centrale hal stond onder water, maar wij moesten heel die week naar school bij 6°.