• Of sommigen hier kleurenblind zijn ><. Nu wil ik niet gemeen overkomen, of ruzie stoken, maar sommigen hun profiel is een mix van felle kleuren die totaal niet samengaan. En neen, ik verberg de templates niet, want sommigen zijn nog wel mooi.


    Edit.
    welk deel snappen jullie niet aan een mix van felle kleuren? ^^ Als je geen felle kleuren hebt op je profiel, moet je niet vragen of die goed/mooi is, want zolang het geen mix van felle kleuren is, heb ik er geen probleem mee (;


    -

    (...)

    wat is je ander pro dan, spetterpoep?


    CherryHead :'D Jaja tegenwoordig heet ík Lize :'D xd


    a figment of your imagination

    Haha (nerd)
    Hij is redelijk droog eigenlijk.
    Maar je hebt wel gelijk.

    x


    Love is more than just 4 characters.

    (...)

    CherryHead :'D Jaja tegenwoordig heet ík Lize :'D xd



    echt ö
    CHERRY! ;3


    -

    Idd, Ik weet niet of de mijne erg is,maar sommigen hebben dan een roze achtergrond en gele letters. Niet doen People, de zin om je profiel te lezen is dan direct weg !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Idd, Ik weet niet of de mijne erg is,maar sommigen hebben dan een roze achtergrond en gele letters. Niet doen People, de zin om je profiel te lezen is dan direct weg !


    Die van jou is kei mooi

    Maar inderdaad dan klikken de meeste weg, of ik krijg gewoon soms koppijn van sommige kleuren, probeer is een hele pagina alleen in het fel roos, koppijn gegarandeerd


    Live life limitless.

    (...)

    Die van jou is kei mooi

    Maar inderdaad dan klikken de meeste weg, of ik krijg gewoon soms koppijn van sommige kleuren, probeer is een hele pagina alleen in het fel roos, koppijn gegarandeerd


    inderdaad.


    -

    Ik ben somewhat kleurenblind. Ik zie geen blauw of groen als wat ze zijn, ik zie ze allemaal als Turquoise, en roos is soms rood.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    wat is je ander pro dan, spetterpoep?


    CherryHead, weet je toch ? xd'


    PoisonTrash on camera

    (...)

    CherryHead, weet je toch ? xd'



    dat wist ik niet o.ô nu wel ^^


    -

    (...)


    dat wist ik niet o.ô nu wel ^^


    Whìtneydrol (:


    PoisonTrash on camera

    Ach, als mensen zich er goed bij voelen, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet mooi is?
    Ik stoor me er niet aan, eigenlijk...


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Whìtneydrol (:

    correctie, het is whitnèydrol(nerd)


    -

    Ach, als mensen zich er goed bij voelen, wie ben jij dan om te zeggen dat het niet mooi is?
    Ik stoor me er niet aan, eigenlijk...




    iedereen mag zijn mening hebben, dus ja, ik mag zeggen dat het niet mooi is (;


    -

    (...)
    correctie, het is whitnèydrol(nerd)


    Ik vind Whìtneydrol leuker, dat maakt jou speciaal en dat ben je ook. n_n


    PoisonTrash on camera

    Ik gok dat half Quizlet dan zo'n beetje kleurenblind is.
    Of nee, maak daar maar drie kwart van. :Y)