• Ik had alle verhalen hier gehoort dat hij oh zo leuk is, nou ik heb hem gezien en ik vind er geen reet aan (mening), nah ik hou dan meer van een beetje actie in films en hierin miste ik dat, Okeeh het is best leveloos om hier een topic over te maken XD

[ topic verplaatst door een moderator ]

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)
    haha, dat maakt toch niets uit? :') er zijn er wel meer die dat niet weten. ^-^

whehe okee, nah ik vind die film al niets, dan ga ik die boek ook niet lezen fso, okee ik ben gewoon to lazee om een boek te gaan lezen x]

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)

whehe okee, nah ik vind die film al niets, dan ga ik die boek ook niet lezen fso, okee ik ben gewoon to lazee om een boek te gaan lezen x]

haha, ja, dan moet je het niet doen. (x maar iig, de boeken zijn mooier dan de film! maar dat is meestal wel. :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Weetje wat ik grappig vind, de meeste vinden dat Kristen Steward Bella neit goed speelt, en daarnet zei iemand in dit topic dat Robert Pattinson Edward niet goed speelt x'D
    Dat vind ik juist wel, want Robert zet Edward echt goed neer!
    En dan nog iets, iedereen heeft een andere vorm van Edward in zijn hoofd, die zal nooit hetzelfde zijn als de Edward op het witte doek^^ Nou, bij mij wel... Aangezien ik eerst de film zag en daarna het boek las. Maar goed x'D

-

Het is wel een mooie film, maar ik miste er ook actie in. Zeker omdat hij een vampier film zou zijn.. Het is zeker niet mijn favoriete film maar ook weer niet de slechtste.

I live for the applause, you will die for it.

Pfah, ik vind Twilight geweldig! :Y)

Some people make the world special just by being in it

Ik heb 'm nog niet gezien, maar aangezien die inderdaad best leuk blijkt te zijn wil ik 'm zien.. Zelfs mn nicht vond hem leuk :'3

I don't need words to feel those lips.