• Ik had alle verhalen hier gehoort dat hij oh zo leuk is, nou ik heb hem gezien en ik vind er geen reet aan (mening), nah ik hou dan meer van een beetje actie in films en hierin miste ik dat, Okeeh het is best leveloos om hier een topic over te maken XD


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    eerst vond ik hem ook tegenvallen.. ik begreep er namelijk geen reet van :') en ze beweerden zelfs dat 'ie mooier was dan the titanic.. :l nietdus. maar dat was dus ook een tegenvaller, maar nu vind ik hem mooi op een andere manier. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb hem nog niet gezien:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind hem heel mooi<3
    Maar de titanic is mooier(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nog niet gezien, kijk ik wel eens op dvd (:


    PoisonTrash on camera

    Ik heb hem nog nooit gezien, miss ooit eens...


    Think before you act.

    Ik vind hem heel mooi<3
    Maar de titanic is mooier(A)

    jaaa. :'D ik vraag me af hoe ze het in hun hoofd krijgen om the titanic minder mooi te noemen. :') niets kan die film overtreffen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    jaaa. :'D ik vraag me af hoe ze het in hun hoofd krijgen om the titanic minder mooi te noemen. :') niets kan die film overtreffen. :'D

    Hmmm 'k weet het niet zo hoor, volgens mij zijn er nog wel betere films dan de titanic, maar 'k kan er in ieder geval nu geen opnoemen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmmm 'k weet het niet zo hoor, volgens mij zijn er nog wel betere films dan de titanic, maar 'k kan er in ieder geval nu geen opnoemen.

    weet je, dat zal best kunnen, maar ik heb ze nog niet gevonden. :') ik ben eigenlijk best wel een zoektocht aan het houden naar een film die the titanic overtreft. ><' nog steeds niets gevonden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze bedoelen met 'beter dan de titanic' dat hij romantischer is kennerlijk, ze vinden het verhaal over de liefde tussen die 2 zo mooi...
    Vind ik zelf ook hoor, maar je begint Twilight pas echt te snappen als je het boek uit hebt... DAn snap je alles helemaal^^


    -

    Ik heb hem nog niet gezien:Y)

    Ik ben na gistere gwn een Vampier geworde xD
    Whaa ik vind de film wel goed, maar niet de beste die ik idd gezien heb :Y)


    Your Butt is Mine!

    Ik vind die film ook niet zo heel goed :') Het boek was echt wààày better...
    En ik vond ook -sorry voor de fans- dat Robert Pattison Edward niet zo goed vertolkte. Kirsten Stewart vond ik dan weer wel goed ..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Ik ben na gistere gwn een Vampier geworde xD
    Whaa ik vind de film wel goed, maar niet de beste die ik idd gezien heb :Y)

    Ja jij gisteren :'P

    Na, 'k heb hem dus nog niet gezien, maar 'k vermoed dat er wel betere zullen zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze bedoelen met 'beter dan de titanic' dat hij romantischer is kennerlijk, ze vinden het verhaal over de liefde tussen die 2 zo mooi...
    Vind ik zelf ook hoor, maar je begint Twilight pas echt te snappen als je het boek uit hebt... DAn snap je alles helemaal^^

    helemaal waar. :') ik snapte dingen die ik in de film had gezien eerst niet en toen ik het boek had gelezen, werd alles véél duidelijker. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    helemaal waar. :') ik snapte dingen die ik in de film had gezien eerst niet en toen ik het boek had gelezen, werd alles véél duidelijker. :')


    ik wist amper dat er een boek was, Okee nu voel ik me dom XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ik wist amper dat er een boek was, Okee nu voel ik me dom XD

    haha, dat maakt toch niets uit? :') er zijn er wel meer die dat niet weten. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.