• Ik had een nieuw idee;

    ==

    (...) woont al van zo lang ze kan herinneren bij haar oma. Iedereen verteld dat haar ouders zijn verongelukt met hun auto op weg naar Spanje, maar haar oma denkt daar anders over. Ze begint rare theoriën te ontwikkelen en later begint (...) er ook in te geloven. Wanneer ze op een dag de zolder gaat doorpluizen, op zoek naar dingen om mee te spelen, vind ze een oud schilderij. Heeft haar oma dan toch gelijk en zijn haar ouders niet echt dood?

    ==

    Heeft het net verzonnnen en nog niet goed kunnen uitschrijven xd' maar is het iets of niet? graag eerlijke mening x-x


    All was well.

    ja, het is iets.
    maar, ik denk niet dat veel mensen gaan reageren, vermits het bijna middernacht is .D


    -

    ja, het is iets.
    maar, ik denk niet dat veel mensen gaan reageren, vermits het bijna middernacht is .D


    Bedacht ik ook net ><' dan blijft het er maar staan tot morgen vroeg n_n als ze dan niet allemaal naar school zijn tenminste xp


    All was well.

    Ik vind het wel iets.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    Bedacht ik ook net ><' dan blijft het er maar staan tot morgen vroeg n_n als ze dan niet allemaal naar school zijn tenminste xp


    de meesten probably wel .D


    -

    Nog meer reactie's n_n


    All was well.

    Jaaaa ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik vind hem wel coolio dudette xD


    We can only learn to love by loving.

    lijkt mij wel wat :Y)