• Bill Kaulitz zingt niet live tijdens optredens
    Volgens Perez Hilton zingt Tokio Hotel zanger Bill Kaulitz niet live tijdens Amerikaanse optredens. Dat zegt hij op zijn gossipsite. Volgens Hilton speelt de band ook niet live en doen ook zij alsof. Tussendoor wordt de microfoon aangezet zodat Bill wel wat tegen het publiek kan zeggen. Waarom hij niet live zingt is niet duidelijk, is hij misschien toch niet zo een groot zangtalent?

    zijn stem is het bijv niet gewent ><

    srry dat ik het zeg, maar ik vind bill ook niet goed kunnen zingen O.o
    hij zingt best vaag.. nou weet ik niet of dat gewoon bij sommige leidjes zo hoort.. maar dat wát ik heb gehoord vond ik niet zo speciaal.
    daarbij komt dat Miss Hilton altijd al niet zo gek op TH was volgens mij ==' Grote kans dat ze gewoon dingen uit haar duim zuigt, Ik bedoel hoe moet zij dat weten? :8 En misschien is het ook wel waar en dan vind ik dat zéér zwak van TH :X Maarja ik denk dat ze het gewoon verzind..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kan hij dan eigenlijk wel zingen?

    En wie is zo dom dat te gelove ??

    && dan heb ik het niet op dat hij niet live zingt, maar gewoon het feit dat het perez hilton is die dat de wereld instuurt.

    && ik geloof écht neit dat Bill heel die tour lang niet live zingt, die houdt dat waarschijnlijk zélf niet vol om zolang niet te zingen.

    && sorry als'k er blijf over doordrammen, maar hoeveel valse roddels heeft perez hilton de wereld al ingestuurd ??
    volges mij dus al héél veel.
    && al veel sterren zijn daar aan kapot gegaan he !
    [/haat aan die perez hilton]

    [/mijn mening]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Terwijl die gast eindelijk een keertje gelijk heeft. :'D
    Arme Hilton, spreekt hij is de waarheid, gelooft niemand het. x_x

    echt he xD


    We can only learn to love by loving.

    Nou dan bedriegen ze de Amerikaanse fans alleen, want ik Europe zong hij telkens live of zo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    srry dat ik het zeg, maar ik vind bill ook niet goed kunnen zingen O.o
    hij zingt best vaag.. nou weet ik niet of dat gewoon bij sommige leidjes zo hoort.. maar dat wát ik heb gehoord vond ik niet zo speciaal.
    daarbij komt dat Miss Hilton altijd al niet zo gek op TH was volgens mij ==' Grote kans dat ze gewoon dingen uit haar duim zuigt, Ik bedoel hoe moet zij dat weten? :8 En misschien is het ook wel waar en dan vind ik dat zéér zwak van TH :X Maarja ik denk dat ze het gewoon verzind..


    we hebben het over Perez niet Paris dus het is een hij, en dan nog als Bill niet live zingt? Dat hij ook eens aan zichzelf en zijn stem denkt ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oud nieuws, klopt niks van.


    blame the bully.

    Oud nieuws, klopt niks van.

    inderdaad, dat denk ik dus ook.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik zeg niet dat het niet waar is, maar als Perez Hilton het zegt, geloof het dan gewoon niet.
    Hij zet roddels op zijn site, dus het kan net zo goed dat hij niet eens weet of het waar is of niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kom een keertje met iets nieuws, wil je. :'D
    4 Maart zong hij ook niet live.


    Dat meen je niet?
    O MY FUCKING GOSH.
    ()&^%$%&*(*&^%$#


    Can I crash into your life?

    Dit zullen wel roddels zijn.
    Ik weet toch zeker zelf wel of hij wel of niet live zong 4 Maart.


    Can I crash into your life?

    Whahahahaha x']

    Vet stom eigenlijk.

    Maar ja, wie gelooft Perez Hilton nou? x-x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Er wordt zoveel gezegd.


    Listen to what we're not saying..

    Bij paul de leeuw zongen ze wel live dat kon je gewoon horen!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.