• Bill Kaulitz zingt niet live tijdens optredens
    Volgens Perez Hilton zingt Tokio Hotel zanger Bill Kaulitz niet live tijdens Amerikaanse optredens. Dat zegt hij op zijn gossipsite. Volgens Hilton speelt de band ook niet live en doen ook zij alsof. Tussendoor wordt de microfoon aangezet zodat Bill wel wat tegen het publiek kan zeggen. Waarom hij niet live zingt is niet duidelijk, is hij misschien toch niet zo een groot zangtalent?

    Jullie zeggen altijd: "Heb respect voor de andere bands.." Nou jullie zijn goed bezig. (:
    En wtf boeit jullie het nu of hij live zong of nie, precies of hij doet elk concert niet live --'

    En nu krijg ik allemaal tegensprekers (: Laat maar komen (: dan is er nog eens leven in het forum waar iedereen over zaagt (:


    Je hebt gelijk (;


    -

    (...)

    Je hebt gelijk (;


    Agree 2


    All was well.

    Das al hééél oud ieuw.
    Bill playbacht AF EN TOE.
    Da valt toch te begrijpen!
    Ze toen heel veel optredens na mekaar en ni vergeten dat Bill nog niet zolang geleden is geopereerd aan z'n stembanden.Dus liever dat hij af en toe is playbackt dan dat hij z'n stem overbelast.

    Btw.: Hij is heus niet de enige artiest die playbackt hoor ;)


    I need you like a heart needs a beat

    dit is toch al oud nieuws?


    it's cool to know nothing.

    Ik denk dat het gewoon door zijn stem iets te maken heeft


    Special Love <3

    Das al hééél oud ieuw.
    Bill playbacht AF EN TOE.
    Da valt toch te begrijpen!
    Ze toen heel veel optredens na mekaar en ni vergeten dat Bill nog niet zolang geleden is geopereerd aan z'n stembanden.Dus liever dat hij af en toe is playbackt dan dat hij z'n stem overbelast.

    Btw.: Hij is heus niet de enige artiest die playbackt hoor ;)



    ik wou net zeggen. ik ben naar enkele concerts geweest en ik weet nu onderhand het verschil tussen live en playbacken ^^


    Special Love <3

    Jop waarschijnlijk zingen ze niet live, en ik wil het nu niet verpesten ofzo, maar
    welke celeb zingt tegenwoordig nog live?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    misschien zit er wel een bepaalde reden achter. en ja, hij is toch niet de eerste de niet live zingt. :') al zou ik als artiets zijnde juist wel live willen zingen.. >_> maar ach, iedereen is anders.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    het is wel logisch,denk je dat alle artiesten altijd live zingen.Waarom maken mensen er zo'n drama van als de show maar goed is en je een leuke tijd hebt.


    The soul needs autumn.

    Laaaame


    I don't need words to feel those lips.

    Achja. Ze zeggen zoveel.


    A. ikmisje.

    (...)
    Nieeeeet live, ik zeg het je. ^^

    waarom waren sommige noten dan vals?


    I am an idiot, I move.

    Het lijkt wel Livee. Vind ik

    oude roddel XD
    btw.. Perez Hilton? Die gast verzint van alles over bekende mensen die hij niet af kan!
    Tokio Hotel speelt niet altijd live, zoals op awardshows ofzo; das allemaal geplaybackt(zoals vele artiesten doen). Maar hun concerten zingen ze altijd live. Ik denk trouwens niet dat een band ofz zo stom zou zijn om te playbacken als ze juist doorgebroken zijn in Amerika ofzo.. dus ik denk niet dat het waar is

    De enige band die ik nog nooit heb horen playbacken is Metallica, dus zoveel stelt het niet voor hoor. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.