• Bill Kaulitz zingt niet live tijdens optredens
    Volgens Perez Hilton zingt Tokio Hotel zanger Bill Kaulitz niet live tijdens Amerikaanse optredens. Dat zegt hij op zijn gossipsite. Volgens Hilton speelt de band ook niet live en doen ook zij alsof. Tussendoor wordt de microfoon aangezet zodat Bill wel wat tegen het publiek kan zeggen. Waarom hij niet live zingt is niet duidelijk, is hij misschien toch niet zo een groot zangtalent?

    (...)

    Ghehe, dan zingt hij niet live wel heel scheef x]

    Of het wordt op voorhand opgenomen. :Y)

    (...)
    Nieeeeet live, ik zeg het je. ^^

    dacht t eerst ook maar wel raar dan. ^^'

    dudeees, hij heeft gelijk, get on with it.
    leeft der mee leven ;D

    Mij verbaasd het niets, je moe tmaar eens tokio hotel proberen terug te vinden op youtube wanneer ze ECHT live zingen, bijna onmogelijk

    (...)
    dacht t eerst ook maar wel raar dan. ^^'

    Nja, maakt eigenlijk niet uit. ^^
    Zolang je geniet van een concert is het goed (:

    hebben ze dan nog nooit live gezongen?
    djezus, dus wij betalen tickets, dat toch wel tamelijk duur zijn, voor geen live concert? ><.


    -

    Oud nieuws, het Tokio Hotel management heeft erop gereageerd dat Bill wel degelijk live heeft gezongen.


    BAM!

    Oud nieuws, het Tokio Hotel management heeft erop gereageerd dat Bill wel degelijk live heeft gezongen.

    gezongen e, das vd van zingen.
    duus. nog een puntje, Bill kan gwn niet zingen, wa de rest van de band doe, mij ni gelaten (:

    Als de band nooit live heeft gezongen he, kunnen we dan een klacht indienen ö?
    (hééél vroeger was ik fan van hun -_____-)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Als de band nooit live heeft gezongen he, kunnen we dan een klacht indienen ö?
    (hééél vroeger was ik fan van hun -_____-)


    ik ben ook gestopt met het fan-wezen,
    maar toch voel ik me bedrogen, hoe zielig.


    -

    Komop, weetje hoeveel artiesten niet live zingen -.-'
    Ze spelen zoveel concerten en ze willen ook niet dat Bill straks weer wat aan z'n stem heeft.
    En het is niet zo dat hij nooit live zingt want anders had hij dat aan z'n stembanden vorig jaar niet gehad.
    En dat tickets voor th-concerten duur zijn valt ook mee, er zijn genoeg concerten van zo 50 euro kosten.


    If you want me to listen, whisper...

    Oud nieuws, Het zou best kunnen dat hij soms niet live zingt, maar volgens Perez zingt hij nooit live, en tsja Perez is nou niet bepaald iemand die boven aan mijn lijstje staan van mensen die ik geloof, dusja

    Hij is stinkt. allebei. Bill en Perez. en ik kan het weten want ik mocht persoonlijk aan hun derriere komen ruiken O.o


    All was well.

    Komop, weetje hoeveel artiesten niet live zingen -.-'
    Ze spelen zoveel concerten en ze willen ook niet dat Bill straks weer wat aan z'n stem heeft.
    En het is niet zo dat hij nooit live zingt want anders had hij dat aan z'n stembanden vorig jaar niet gehad.
    En dat tickets voor th-concerten duur zijn valt ook mee, er zijn genoeg concerten van zo 50 euro kosten.



    als je het zelf moeten betalen met je zakgeld is het wel duur..en dat van die stembanden, daar heb je gelijk in. Dus dan heeft die toch niet niet-live gezongen. -happy-


    -

    Jullie zeggen altijd: "Heb respect voor de andere bands.." Nou jullie zijn goed bezig. (:
    En wtf boeit jullie het nu of hij live zong of nie, precies of hij doet elk concert niet live --'

    En nu krijg ik allemaal tegensprekers (: Laat maar komen (: dan is er nog eens leven in het forum waar iedereen over zaagt (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.