• Op mijn oude account die eerst een noob-naam had. Dus ik had de naam verandert, en nu kan ik er gewoon weer op. :'D

    JUUUHUUUL<333


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ANKUUUUH <3

    Eyooh!! hoe heette je eerst dan? :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Eyooh!! hoe heette je eerst dan? :Y)

    Kaulitzfan11 XDD
    Ik weet ook niet waarom?

    x)
    Dat is idd best wel een noob-naam =x (A)
    Echt, wat me wel opvalt, is dat iedereen die eigenlijk TH of iets wat daarmee te maken had in zijn naam had staan, het nu allemaal heeft weggehaald/vervangen. x)
    Ik niet, denk ik, ik heb een beetje een reputatie onder deze (=X) mensen kennen me niet anders x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    x)
    Dat is idd best wel een noob-naam =x (A)
    Echt, wat me wel opvalt, is dat iedereen die eigenlijk TH of iets wat daarmee te maken had in zijn naam had staan, het nu allemaal heeft weggehaald/vervangen. x)
    Ik niet, denk ik, ik heb een beetje een reputatie onder deze (=X) mensen kennen me niet anders x)

    Ahaaa.
    Ik was vroeger noob. x_x


    Oke, vooruit, nu nogsteeds.(nerd)

    x) Tss, Noob! :P (A)

    Maaar, waarom had je dan een nieuw account aangemaakt, alleen om de naam? x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    x) Tss, Noob! :P (A)

    Maaar, waarom had je dan een nieuw account aangemaakt, alleen om de naam? x)

    Nee, ik was dit account helemaal vergeten ;'$ XD

    x) Ach, ik heb op andere sites vaak ook een stuk of 3 accounts rondspoken. x)
    Maar hier niet, geloof ik. =x


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    x) Ach, ik heb op andere sites vaak ook een stuk of 3 accounts rondspoken. x)
    Maar hier niet, geloof ik. =x

    XDD

    Ja, Yuni, je moet jou usersnaam niet veranderen (A) Behalve in Yuni, dat mag wel. Maar anders word ik boos :O