• Ik was gisteren aan het talkeren op msn met Piasnottebel en toen zei ik plots:
    ik heb ooit eens een oorbel in mijn oorbelgat gestoken, dat is pas cool.
    en toen zei zij; ik heb ooit eens een piercing in mijn lippiercinggat gestoken.
    en toen zei ik weer; en ik..heb ooit eens een tampon in mijn vaginagat gestoken.
    En toen lagen we beide strijk. Ik denk dat iedereen wel eens doelloos en beetje gortig chat? ^^

    Enja, dit is een doelloos topic :Y)


    -

    tuuurlijk, dat is toch juist grappig. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ofcourse^^


    I am an idiot, I move.

    Muhahaha, droog. x'D
    Enja, volgens mij doet iedereen dat wel. Dat is ook zo gezellig. ;D

    tuurlijk iedereen heeft die =D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Droog.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Zo vaak, op de msn. Het is vaak zo doelloos dat ik me eraan erger. En dan denken mensen ook nog geinig te zijn. Nja.. laat ik maar kappen want ik heb hierover al een zeiktopic gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik ook vaak. Tessa ging naar het toilet en toen ze terug kwam zei ze hoe het was geweest:
    "Ik deed de bril omhoog .. ik ging zitten .. ik piste .. ik pakte toiletpapier .. ik veegde mijn gat af .. ik spoelde door .. en toen was ik klaar ^^"
    En nog enkele doellozere gesprekken, maar dat is altijd leuk ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Jaa xD


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook vaak. Tessa ging naar het toilet en toen ze terug kwam zei ze hoe het was geweest:
    "Ik deed de bril omhoog .. ik ging zitten .. ik piste .. ik pakte toiletpapier .. ik veegde mijn gat af .. ik spoelde door .. en toen was ik klaar ^^"
    En nog enkele doellozere gesprekken, maar dat is altijd leuk ^^

    Xx


    dat valt nog mee,
    ik was eens aan het bellen met pia, en opeens zei ze 'ik moet plassen' nog geen 2 min later, hoorde ik het lopen xD
    En wat ik hier vertel heeft eigenlijk niets te maken met doelloos chatten ^^


    -

    Wat dachtjedan van dit;

    Ain't so fucking beautiful, right zegt (18:01):
    KIRSTEN HEEFT MIJN TELEFOON UITGEZET GEDINGEST

    Ain't so fucking beautiful, right zegt (18:01):
    OMG VIEZE NAAI

    - No possessions, only obsessions. zegt (18:01):
    Ik volg niet meer :'D

    Ain't so fucking beautiful, right zegt (18:01):
    Ja man ik ook niet x'D

    omg xD


    -