• Twee beste vriendinnen willen een reis door de wereld maken. Ze besluiten om hun droom waar te maken. Ze nemen geen afscheid van hun vrienden en ouders, zonder iemand te verwittigen vertrekken ze. In het begin is alles in orde maar als ze langer dan een week weg zijn krijgen ze heimwee. Ze zitten de hele tijd op elkaars kap, zouden ze het redden zonder weg te lopen. Of zoeken ze elk hun eigen weg en komen ze in problemen.


    mijn vraag welke serie moet het worden:
    - Robert Pattinson.
    - Tokio hotel.


    c'est mon lamour pour toi.

    Robert patinson en die meisjes moeten Lize en Anne heten xd'


    PoisonTrash on camera

    @Ponytail; Waarom Lize en Anne ? xd'
    @Anneli d'r vraag
    Geen van de twee. Gewoon zonder bekend persoon. Als ik toch moet kiezen; Rob Pattinson.

    @Ponytail; Waarom Lize en Anne ? xd'
    @Anneli d'r vraag
    Geen van de twee. Gewoon zonder bekend persoon. Als ik toch moet kiezen; Rob Pattinson.


    Omdat wij zo heten en wij cool zijn n_n


    PoisonTrash on camera


    Geen van de twee. Gewoon zonder bekend persoon. Als ik toch moet kiezen; Rob Pattinson.

    Maar ik ben bang dat ze hem dan niet gaan maken. Omdat hij dan saai is enz.


    c'est mon lamour pour toi.

    ROBERT PATTINSON x')
    IK MAAK DIE DAN WEL ^^


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Maar wat ik me nu afvraag. Zouden jullie hem maken als er niemand bekend's in voorkomt of wat?


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Maar ik ben bang dat ze hem dan niet gaan maken. Omdat hij dan saai is enz.


    En... Doe je het écht alleen maar omdat je lezers wil of gewoon omdat je het leuk vind? Ik heb een serie die over niemand beroemd gaat andik heb vier trouwe lezeressen. Da's toch leuk, niet?

    (...)

    En... Doe je het écht alleen maar omdat je lezers wil of gewoon omdat je het leuk vind? Ik heb een serie die over niemand beroemd gaat andik heb vier trouwe lezeressen. Da's toch leuk, niet?

    Hm jah maar nu heb ik wel nog een titel nodig.


    c'est mon lamour pour toi.