• chek dit;http://b2arsgterapel.hyves.nl/album/27593411/B2A_rsg_Ter_Apel/jjT5z26R/video/440980180/0/B3Zp/
    en; http://b2arsgterapel.hyves.nl/album/27593411/B2A_rsg_Ter_Apel/jjT5z26R/video/440980180/0/B3Zp/#media=2.440983266.aE7n&searchhyver=&__state__=1
    Jammer dat je de leraar niet ziet. zoals je kan lezen tijdens bio xP dat zijn we druk. [bij het 1ste filmpje nog even inzoomen op mij x_x]


    when words fail, music speaks.

    idd wel druk maar als je mijn klas ziet:O
    dan is dit nix:P
    ze gingen bij mij tijdens NL worteltjes door de klas gooien ;)

    Xx

    Mijn klas is erger. x]
    Alles wat niet mag wordt er gedaan en constant is iedereen aan het babbelen of aan het roepen. x'D
    Er zijn zelfs plannen om een leerkacht van de trap te gaan duwen x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn klas is erger. x]
    Alles wat niet mag wordt er gedaan en constant is iedereen aan het babbelen of aan het roepen. x'D
    Er zijn zelfs plannen om een leerkacht van de trap te gaan duwen x]


    haha die is wel goed xD
    bij mij in de klas willen ze met een zelf gemaakte kiste te trappen af xD

    onze klas is fucking rustig. (nerd) ik vind het wel fijn, hoor. ik denk niet echt dat ik het lang uit zou houden in een drukke klas. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij NL zijn wij ook druk hoor xP like, dan moet de helf van de klas zowat nablijven. Vlietuigjes gooien. eten. gewoon wat lopen lullen als ze moeten lezen. maar veder is die lerares super xP
    btw; bij bio zijn we echt.. nja we doen daar nooit wat ;x behalve nu, want we hebben nu hoofdstuk 5 voortplanting xP


    when words fail, music speaks.

    was er een leerkracht in de klas op die moment ?
    neen he ?


    everybody needs a song.

    Jawel. je hoort als het goed is aan het eind; jongens allemaal op je plaats zitten


    when words fail, music speaks.

    wat een leuke drukke klas xD


    love is dead and dead is love

    en Wouter loopt de hele tijd heen en weer en Bart weer lekker bijdehand xP


    when words fail, music speaks.

    Mijn klas is echt 10x zo drukxD
    Vandaag gingen we onder Grieks met pennen gooien^^ Maargoed, bij mij is het dus echt nooit maar dan ook echt nooit stil.
    Morgen gaan we bij Grieks gezellig met z'n allen zingen+een beetje schreeuwen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn klas is juist echt fcking rustig mann als we een film gaan kijken ligt de helft altijd te pitte..

    Tijdens NASK zijn we met z'n allen vet bijdehand xP die vent gaan dan schelden en stotteren xP hij heeft een hekel aan pennenklikken. ook zitten we de hele tijd aan het raam wordt ie weer boos op ons.


    when words fail, music speaks.

    (...)

    haha die is wel goed xD
    bij mij in de klas willen ze met een zelf gemaakte kiste te trappen af xD

    Keiveel fun joh x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Whaha, in mijn klas was een tijdje geleden een leerkracht ziek en wanneer een leekracht ziek is moeten we naar het andere gebouw (ja, het gebouw bestaat uit 2 delen)en dan hebben we een uurtje studie, maar toen kwamen we op het geweldige idee om gewoon niet naar de studie te gaan. We belden zieke leerlingen op enzo. Dan kwamen we op het idee om met de bordenwissers achter mekaar te gooien en zoveel mogelijk mensen ermee te raken. En daarna moesten we om beurt zoveel mogelijk spulletjes uit de eetzaal gaan halen, zelfs stoelen enzo, en daarna in ons klaslokaal zetten. Niemand had het door ;D

    Mijn klas is niet zo druk.
    maar met 11 kinderen in de klas XD
    echt super weinig.
    maar het laatste uur zijn we wel druk volgens idereen[docenten enzo]


    Special Love <3