• Wat vind jij te ver gaan als mensen iets over jouw uiterlijk zeggen? Bijvoorbeeld; je hebt een neuspiercing en iemand gaat je uitschelden omdat je er een hebt.
    Vertel ook of je het al een keer hebt meegemaakt en zo ja, hoe ging dat dan?
    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind het erg als je bijvoorbeeld over straat loopt en zo'n groepje 'stoere jongens' roept 'slet' of 'hoer' naar je. >;l dat vind ik écht niet kunnen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had een keer in men leven een Tokio hotel T-shirt aan en ik deed hem aan naar school maar de jongens van men klas waren haters en in de leswisseling kwamen ze daar met hun aanstekers omdat ze men T-shirt in de fik wouden steken en tis hun ooit eens echt geluk er staat nog een donkere vlek op men T-shirt. Nu draag ik van men leven nooit meer een Tokio hotel T-shirt zelf niet meer op een TH-concert


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    het kan mij niej schele wah mensen ovr mij zeggen ik ben ik en dr kan niemand wat aan veranderen!


    love is dead and dead is love

    Ehm, sexuele intimidatie?
    Voor de rest mogen ze alles doen wat ze willen =]
    Ojá, en over het feit 'Tokio Hotel T-shirt'
    Bij my maakt het geen ene flikker uit als ze op school erover gaan praten, maar doe het niet achter myn rug om. Daar kan ik zo slecht tegen >< Ze het dan recht in myn face !


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik trek me daar pers. niet zo veel vn aan. Maar ik heb het ook niet echt meegemaakt.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    dat je niet meer word aangekeken en er niet meer tegen je gesproken word aangezien je je haar 1 keertje zwart had geverft -.-'
    niet dat die mensen me boeien want ze zitten tog niet op me school ofzu ;D


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Het gaat te ver als ze expres iets over mijn verleden zeggen dat ik wil vergeten.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.