• Ghehe gister wask in Den Bosch om mn vriendje weer te zien, en toen noemde die me "pussy", dus ik riep zo "Ja kom vechten dan!". Dus hij tilde me op en zwiepte me zo over zn schouder, dus ik gillen en slaan en al, en zo liepen we langs 2 politie agenten, EN ZE DEDEN NIETEENS WAT X'D. Ze keken nieteens ofwat :'3..
    Heeft iemand ook weleens zoiets droogs meegemaakt :'3?


    I don't need words to feel those lips.

    nee

    Mijn vrienden/vriendinnen [/stuk of 8] en ik fietsen in het donker allemaal naar ons huis, maar we gingen naar ons schoolplein en vanaf daar naar huis. Ik rijd altijd met mijn lichten aan, maar toen een keer niet. En ja hoor, ik werd aangehouden.
    Als ik mijn lichten aanheb zie ik nooit een politie, vergeet ik ze één keer, wordt ik gelijk aangehouden. |:

    Had ik ook, precies de ochtend dat mn fietslamp kapot was stond er politie te controleren :'3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    haha, hoezo? ^^


    op school komen, met een briefje van een politie-agent vet cool tog 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Had ik ook, precies de ochtend dat mn fietslamp kapot was stond er politie te controleren :'3


    Da's echt zo klote. ^^


    -

    eigenlijk moet je die politie laten lezen wat hier staat!
    Kunnen ze wat van leren!


    =^^=

    Ik reed een keer heel vroeg in het donker naar school. Had zo'n lamp op batterij op mijn fiets. Rijdt er zo'n jong voor me die aan het roken is (6)Zie ik in de verte opeens iemand recht het fietspad oplopen en die schijnt opeens met een grote zaklamp recht in mijn ogen. Werd die jongen voor me aangehouden, omdat hij zonder licht reed xD En ik heel relax doorfietsen, dacht dat ze mij bijna ook gingen aanhouden. xD


    Think before you act.

    Toen ik in een achtbaan was geweest en op de foto mijn middelvingers had opgestoken, werd er een klacht tegen mij ingediend en die foto kwam niet op een beeldscherm (:


    haha...das best wel grappig!;)

    x']


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    hihi.. ben een keer aangehouden voor door rood fietsen terwijl dat het stoplicht gewoon kapot was! ik zweer het je! ik had al een half uur voor dat verdomde ding staan wachten.. das dus wel een boete van 60 EURO!! :O en alle mensen die daarna kwamen mochten gewoon doorrijden omdat het stoplicht kapot was.... En daarna ook nog bjina een keer omdat mijn achterlicht kapot was.. maar toen kreeg ik een waarschuwing.. en alle mensen die met me mee reden een bekeuring xD.. lucky me for once.. maar dat was maar 20 euro...
    IKKE HEB NU EEN STRAFBLAD VOOR DOOR ROOD RIJDEN :O


    rawr! I'm a pirate

    LOL whahaha,

    Die dachten jullie zijn stelletje ofso

    xox


    I'm locked away inside this grave