• Hiiii guys.
    Ik was een beetje op de computer aan het kijken, toen ik ineens op Quizilla kwam. Het is een soort van Amerikaanse quizlet, met ook verhalen over bekende mensen.

    http://www.quizilla.com/stories/top

    Take a look :').

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    P.s. Het is natuurlijk wel allemaal in het Engels he.
    P.p.s. Oke, je hoeft het natuurlijk niet leuk te vinden he. Ik bedoel ook niet dat iedereen nu ineens op Quizilla moet gaan zitten, helemaal niet. Dus sorry voor de mensen die het al wisten, ik wist niet dat jullie dat al wel wisten. Ik ben ook niet helderziend he.


    rules don't stop me

    bij ons zie je tenslotte hoeveel keer hij gemaakt is.


    c'est mon lamour pour toi.

    bij ons zie je tenslotte hoeveel keer hij gemaakt is.


    Dat kun je daar ook zien hoor :')


    rules don't stop me

    Kende het ook al. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als eerste indruk lijkt er hier toch beter (hoewel, het maar een 1ste indruk is). Ik vind het niet zo goed geordend. (alles staat wat te dicht op elkaar). Maar dat komt mss omdat ik het nog maar 1X heb gezien.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kende ik al :')


    Listen to what we're not saying..

    ik houd van quizilla ;3 heb gister daar nog een verhaal gelezen :'D
    al heb je hier wel een forum + idd reacties. maar daar zijn verhalen over leukere personages en meer :3 en ik vind verhalen sowieso leuk[er] in het Engels n_n -maar ik vind het hier ook leuk ;D-


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha nooit geweten! Best grappig wel, maar die van ons is veel leuker en gezelliger. Je kan tenminste kletsen met elkaar ^^. Zullen ze ook van 'ons' bestaan afweten? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    We weten natuurlijk dat Quizlet leuker is. :Y)

    die site is fucking traag en irri :S

    Oud nieuws. Ik heb er al meer dan een jaar een acc op, ik kende het eerder dan Quizlet.


    BAM!

    xD LOL daar zit ik al langer op dan hier XD alleen daar heb ik geen acount en het doet soms raar :P

    daar hebben ze teminste verhalen over Ville Valo en Tuomas Holopainen (A)

    -xxx-


    You can never wear to much black