• Andy Sierens - mijn leven.
    http://www.youtube.com/watch?v=Li5TnE_JIZ0
    Andy Sierens is gestorven aan kanker nog niet zo lang geleden. Hij was wie hij was, hij was een doorzetter. Hij heeft iets gemaakt van zijn leven. Hij is veel te snel gegaan. Zijn geld dat hij verdient met zijn album gaat naar de mensen die strijden tegen kanker. Andy was een doorzetter en dat moeten jullie ook zijn.


    c'est mon lamour pour toi.

    Hmm...Ik vind het jammer dat het zo plat Vlaams is, nogal érg West-Vlaams. Maar de tekst is wel mooi ^^ Mijn opa strijdt nu ook tegen kanker and ik hoop dat hij het haalt, echt. Ik probeer door te zetten, maar ik weet dat het soms moeilijk is en altijd moeilijk zal zijn.

    RIP Andy! [L.]
    Ik was er eventjes niet goed van toen ik het hoorde. En dan zag ik de 'reportage' op (jim?), ik weet niet meer waar het was. Echt, iedere keer als ik het liedje hoor, krijg ik kippenvel en tranen in mijn ogen. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm...Ik vind het jammer dat het zo plat Vlaams is, nogal érg West-Vlaams. Maar de tekst is wel mooi ^^ Mijn opa strijdt nu ook tegen kanker and ik hoop dat hij het haalt, echt. Ik probeer door te zetten, maar ik weet dat het soms moeilijk is en altijd moeilijk zal zijn.

    hopelijk haalt hij het, het is best wel normaal dat je het op sommige mommenten het er heel moeilijk mee hebt. maar don't gif up.


    c'est mon lamour pour toi.