Hallo, Mijn naam is Martine. Ik ben 15 jaar oud, en ben geadopteerd door Tom en Alisia Kaulitz. Dat was toen ik 12 jaar was. Tom was toen 18, en Alisia 16. Ze wouden me adopteren zodat als ze een kind kregen, ik ervoor kon oppassen als hun er een keer 'tussenuit' wouden. Dan kon ik natuurlijk weer de soort ‘tweedemoeder’ uithangen! Tom geef ik de schuld niet, zijn idee was het niet. Maar die rot moeder van me. Nouja, ik noem haar nooit mijn moeder, In mijn gedachte zeg ik altijd: ‘Trut’ of ‘Kutwijf’. Tussen mij en zij zit maar 4 jaar verschil, en ik bedoel… Wie krijgt er op zijn/haar 4e nou een kind?! Ze doet altijd poeslief, maar ik weet zeker dat ze gewoon op Tom zijn geld uit is! Tom`s tweelingbroer Bill is mijn beste vriend. Ik ben natuurlijk ook maar een puber, maar ik zie zeker wat in Tom. Ook al is hij een soort van mijn vader. Want, wat is hij damn hot!
Natuurlijk wilt iedereen mijn ‘vader’ hebben als vriendje, daarom ben ik ook spuugjaloers op Alisia, die een soort van ‘Ik ben de beste’ typje is. Ik wil Tom ook krijgen, daarom heb ik plannen om hem jaloers te maken. Alisia, durf je je handjes vuil te maken? Want de strijd is begonnen BITCH!
Live your life.