• http://www.quizlet.nl/log.php?id=4026
    hij is leeg.


    I'm a man, not a boy.

    Cherry, ik haat jou >,< xd'
    Jolien
    Wat een ego xd'

    Subtieliteit heerst zo hard.
    Whaa, ik vind hem goed gevonden.
    En let niet op de andere ik ben way beter dan hun.
    Dus moet je vriendjes worden met mij. ^-^


    Innocence.

    Heb je al vriendjes gevonden? :Y)
    Ik ben al wel volzet, sorry, te populair weetje.


    Je moet dringend een extra profiel nemen voor je ego. ik heb er al minstens 10 xd'


    All was well.

    Aangezien jij een jongen bent, zal dat niet meer lang duren (:


    Wat zij zegt xd' Iedereen gaat jongens op Q., het zeldzame ras, stalken you know? xd'

    (...)

    Dat hoorde ik, bitch >,< Ik ben cooler als jou hoor xd'.
    Ghehe ik neem iedereen aan die vrienden wil worden met mij ik zeg alleen dat ie dan vrienden moet zoeken :Y)

    goh er zitten hier zoveel meisjes achter mijn gat, maar ze zijn zo allemaal tokio hotel verslaaft. (sorry voor deze mensjes.) niet dat ik daar iets op tegen heb. maar altijd die foto's van tokio hotel maken mij gewoon zot.


    I'm a man, not a boy.

    Ego?
    Beau Terham is de naam.
    En je moest eens weten hoeveel extra profielen. O.O

    (...)
    goh er zitten hier zoveel meisjes achter mijn gat, maar ze zijn zo allemaal tokio hotel verslaaft. (sorry voor deze mensjes.) niet dat ik daar iets op tegen heb. maar altijd die foto's van tokio hotel maken mij gewoon zot.

    Welkom op Quizlet jongeh. (cat)

    (...)
    goh er zitten hier zoveel meisjes achter mijn gat, maar ze zijn zo allemaal tokio hotel verslaaft. (sorry voor deze mensjes.) niet dat ik daar iets op tegen heb. maar altijd die foto's van tokio hotel maken mij gewoon zot.


    dus Annelies oprotten ! xd'
    ik heb geen th in mijn fotoboek staan want ze stinken ><'


    All was well.

    Ego?
    Beau Terham is de naam.
    En je moest eens weten hoeveel extra profielen. O.O


    Gahah xd'


    All was well.

    (...)

    Je moet dringend een extra profiel nemen voor je ego. ik heb er al minstens 10 xd'

    Jaaa, Beau Terham d'r profiel.
    Moet je doen, Jolla.


    Innocence.

    (...)
    goh er zitten hier zoveel meisjes achter mijn gat, maar ze zijn zo allemaal tokio hotel verslaaft. (sorry voor deze mensjes.) niet dat ik daar iets op tegen heb. maar altijd die foto's van tokio hotel maken mij gewoon zot.


    Cherrykind
    Rot zelf op x)
    And ik laat de mensen achter mijn gat komen, ik loop er zelf niet achter als een hondje. Cherry; Ik ben cooler xd' And Superman: Je hebt een ego you know xd'

    (...)
    goh er zitten hier zoveel meisjes achter mijn gat, maar ze zijn zo allemaal tokio hotel verslaaft. (sorry voor deze mensjes.) niet dat ik daar iets op tegen heb. maar altijd die foto's van tokio hotel maken mij gewoon zot.

    Ik heb deze naam gewoon gekozen omdat ik die lollig vind, ben niet bepaald fan ofzeu. Don't worry, ik zal zowieso niet achter je gat gaan zitten :Y)


    Red Bill geeft je vleugels <3

    @Beau Terham
    Yeah, maak nog wat extra profielen aan; Je ego is te groot x)
    And inderdaat Superman: Quizlet zit vól met gefreakte TH-fans x)

    (...)

    Cherrykind
    Rot zelf op x)
    And ik laat de mensen achter mijn gat komen, ik loop er zelf niet achter als een hondje. Cherry; Ik ben cooler xd' And Superman: Je hebt een ego you know xd'
    en waarom heb ik opeens een ego gewoon omdat ik mijn mening geef :s


    I'm a man, not a boy.

    (...)

    Cherrykind
    Rot zelf op x)
    And ik laat de mensen achter mijn gat komen, ik loop er zelf niet achter als een hondje. Cherry; Ik ben cooler xd' And Superman: Je hebt een ego you know xd'


    Jij begon met zn reactie's lachwekkend te noemen ! x_x ik haat jou kido. xd'
    maar idd zijn ego is huuuuuuuuuutch !


    All was well.