• heej!
    ik heb een paar vrienden(jongens:P)
    en die doen dan wel eens met elkaar "stoeien"(je weet wel hoe 15 jarige jongens voor hun doen kunnen spelen(elkaar helemaal nock out slaan-_-))
    maar soms word ik daar bij betrokken:O
    zo bn k deze week al thuis gekomen met een vet diepe snee in mn linker wijsvinger(weet je hoeveel je met die vinger doet!:O,..k lijk wel een mongool,..k kan niet meer fatsoendelijk typen, schrijven op deo op spuitenxD)mijn rechter schouderblad was helemaal blouw, een dkke blouwe plek op mn scheenbeen en een gekneusde rip.
    ook krijg ik gewoon voor niets een stomp in mn maag of zo,..gewoon voor de lol(omdat ze dat ook bij zichzelf doen) en omdat ik totaal niet tege kietelen kan word k altijd geprikt,..alleen dat doen ze dan zo hard dat ik soms gewoon ff geen lucht meer krijg of zo.
    en soms zeggen ze wel sorry,..alleen dn bn k weer zo dom om te zeggen dat het niets geeft.

    maar is dit nou gewoon spelen en vergeten ze soms dat ik een meisje ben die daar niet tegen kan of moeten ze me gewoon niet en wille ze me ht liefst dood??

    Praat er Rustig over met ze, en leg het allemaal uit wat je hier ook doet ofzo ^^

    Zeg dat het pijn doet,
    Ik bedoelmaar,
    Over het feit dat Jongens beesten zijn
    Ze hoeven niet zo bij je te doen,
    Iedreen z'n eigen manier van spelen

    Maar duidelijk niet die van jou

    xox


    I'm locked away inside this grave

    gah ik ben ook 15 en ook een jongen, je hebt me wel beledigd hoor. maar zoals ze zeggen praat erover met hun.


    I'm a man, not a boy.

    Ja, ik heb ook veel jongens als vrienden en die doen het allemaal x'],, ik word soms gwn ineens onder uitgetackelt op het asfalt, JEEJ ! Achja ik ben het gewend geraakt en nu beuk ik evenhard terug x] GIRLPOWER :Y)


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    jep... je raakt er aan gewend.. zeg het ze anders gewoon.. of zeg dat ze het maar op poken en kietelen moeten houden :P


    rawr! I'm a pirate