• Hello ;3
    Ik heb dus een nieuwe Quiz, jhaa eindelijk ofsoo? Ik had dagenlang geen inspiratie, weetje hoe irritant? En na een tijd denken en denken en denken en denken ben ik gekomen aan een nieuw idee: Playing Hard2Get. Hier is de link voor de lieverds onder jullie ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/282282/playing-hard2get-prologue/
    And natuurlijk nog wat meer uitleg, hierover gaat hij in grote lijnen:

    Alice is een meisje van zeventien jaar. Ze woont op een flatje in Ierland, meerbepaald in het stadje Dublin. Haar leven is vrij normaal, op een paar dingen na dan. Ze heeft een beste vriend, Kyle die vanuit Amerika naar Dublin verhuis is, en een beste vriendin Abby die al van haar geboorte in Ierland woont. Natuurlijk doet ze met hun dingen die normale mensen ook doen. Op school doet ze een goede richting en ze weet precies wat ze later wil gaan doen. Maar op een zekere dag keert alles om. De verlegen Alice wordt verliefd op een jongen, Corey die vanuit België naar Dublin is komen wonen om daar zijn studies verder te zetten. Hij is de mooiste jongen die ze ooit heeft gezien. Ze is vastbesloten álles voor hem te gaan doen en loopt als een soort schoothondje achter haar. Hij daarentegen speelt hard 2 get. Zij legt dingen uit aan hem als hij iets niet snap enzovoor. Kyle en Abby doen haar inzien dat ze het anders moet aanpakken. Dat die jongen alleen misbruik van haar maakte om zijn studies te kunnen afronden met mooie punten. Ze is in alle staten en als ze een plan krijgt staat alles vast: De rollen zullen omgedraaid worden.

    'Ghehe, persoonlijk vind ik hem cool dus iedereen moet hem maken alright?
    Dankjeeeee ^^

    nou dan ga ik hem niet maken :X

    Maatje, je bent mijn buddy dan niet meer Puh!

    Ik ga hem maken.
    Heb ik die titel niet verzonnen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    -huilt-
    ik heb hem lekker wel gemaakt (baby)

    @HappyKiss
    Jhaa, die heb jij verzonnen en daarvoor ben ik je dankbaar ^^
    @Buddy
    Jhaa nu ben je weer mijn maatje -pakt zwaard- Ik sla jou, Balbala, tot mijn terug-maatje ^^

    yeahhh (:
    loveyoumaatje <3

    @ Concspiracy
    Yeah, dat is graag gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker