• Allowa, kennen jullie dat schilderij met allemaal rechte strepen en dan in verschillende kleuren? Iedereen vind het wonderbaarlijk, en mooi, en échte kunst enzo. Maar als dat al kunst is, tja, dan kan ik ook een beroemde kunstenares worden o_O
    Ik vroeg bij Beeldende Vorming (tekenen) "Wat is er nou weer zo speciaal aan?" "Het gaat om de gedachte erachter." Werd terug geandwoord. Nou, kan ik ook. Een paar lijnen op een vel papier trekken en er een "gedachte" bij bedenken. o-o


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ik kan zelfs geen lijnen tekenen. :Y)


    Hello, I'm Henry.

    Lijnen trekken kan je wel, maar om de boodschap er mee duidelijk te maken, dát is de kunst eraan.

    Kunst is heel weird.
    Net als fashion, niemand weet wat die haute couture moet voorstellen maar iedereen betaalt er een fortuin voor. Ik denk dat wij simpele zielen daar niet slim genoeg voor zijn dat te begrijpen. Enige wat ik begrijp zijn de nullen die achter het bedrag gaan.


    BAM!

    Kunst is heel weird.
    Net als fashion, niemand weet wat die haute couture moet voorstellen maar iedereen betaalt er een fortuin voor. Ik denk dat wij simpele zielen daar niet slim genoeg voor zijn dat te begrijpen. Enige wat ik begrijp zijn de nullen die achter het bedrag gaan.


    ^^ sjalalla dat wou ik ook zeggen xD


    We can only learn to love by loving.

    Lijnen trekken kan je wel, maar om de boodschap er mee duidelijk te maken, dát is de kunst eraan.

    Ja maar ik kan toch ook zeggen: "Appels zijn artistieke dingen. Ik ga er eentje schilderen." En dan een rooie vierkant met een groen streepje erboven tekenen?
    Dat heb je in een minuutje gedaan en daar kan je dan dus zo stinkendrijk van worden o-o
    Ik denk dat ik maar eens schilder word :')


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)
    Ja maar ik kan toch ook zeggen: "Appels zijn artistieke dingen. Ik ga er eentje schilderen." En dan een rooie vierkant met een groen streepje erboven tekenen?
    Dat heb je in een minuutje gedaan en daar kan je dan dus zo stinkendrijk van worden o-o
    Ik denk dat ik maar eens schilder word :')
    Of OF OF, je kan ook met een koevoet gaan schilderijen net zo als herman Brood deed :Y). Gewoon in de verf dompelen en door het doek heen steken. Leuk man x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Of OF OF, je kan ook met een koevoet gaan schilderijen net zo als herman Brood deed :Y). Gewoon in de verf dompelen en door het doek heen steken. Leuk man x]

    Ik weet iets veeeel leukers =]
    Stuur me je hoofdafdruk, dan ga ik die verven met een chocoladereep. Daarmee ga ik geschiedenis schrijven ='D


    Red Bill geeft je vleugels <3

    (...)
    Ik weet iets veeeel leukers =]
    Stuur me je hoofdafdruk, dan ga ik die verven met een chocoladereep. Daarmee ga ik geschiedenis schrijven ='D
    Whahah dat is verdomme nog is orgineel. Maar ik krijg hoofdpijn van de lichtjes van de scanner. Ik vergeet altijd mijn ogen dicht te doen. En ik mag niet meer mijn hoofd der tussen stoppen van mijn mama..:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Whahah dat is verdomme nog is orgineel. Maar ik krijg hoofdpijn van de lichtjes van de scanner. Ik vergeet altijd mijn ogen dicht te doen. En ik mag niet meer mijn hoofd der tussen stoppen van mijn mama..:Y)

    Sorry dat ik er ineens over begin maar er is zo'n spelletje dat je een bezopen kerel bent en dan maak je op een feestje op de scanner steeds kontafdrukken x'D


    Red Bill geeft je vleugels <3