• Helloo ;3
    Nou, ik heb dus eigenlijk nogal héél erg lang al een harde ruzie met een hele groep irritante wijfjes. Ze hebben eenkeer een rotstreek uitgehaald met mij zodat ik van heel die ruzie zogezegd schuldig zou zijn, wat niet is want hun waren begonnen. Nou, nu hadden ze eergisteren achter mijn rug zitten zeggen dat ik een dikke poedel was. Was ik dat gaan zeggen tegen mijn mentrix(?) en die zei dat ze vandaag met mij vandaag nog eens ging praten over heel die ruzie. Like, dat is al van in oktober bezig >,< Maar dan kwam ik gisteren bij mijn fiets, gingen juist die wijven weg, lag mijn fiets op de grond mét in dat mandje vooraan [/jhaa ik heb een mandje >,<] een papiertje van een koek in. Was toch toeval dat ze nét dan weggingen en daar toen nog als enige stonden? Conclusie: Hun hadden het gedaan. Alleen, zij doen alles achterbaks en dan kunnen ze niet gesnapt worden. Maar goed, terug naar de leerkracht: Ze ging dus vandaag met mij, die kinderen en nog iemand praten om alles nog eens te horen. Die leerkracht is familie van mij, dat terzijde maar ze heeft vandaag helemaal niet met mij of iemand anders komen praten! Ze deed alsof er niets aan de hand was enzoo. Nochtans had ze alles op een papiertje geschreven zodat ze het niet zou vergeten. Vandaag heeft ze gewoon niets, nada noppes eraan gedaan terwijl ze weet dat ik eronder lijdt! Dat mijn punten er ook onder lijden.
    Gisteren zei een vriendin van me tegen me dat die leekracht bij hun stond en niet gewoon neutraal bleef. Ik begin stillaan ook zoiets te denken.
    Dat is toch niet normaal, als leerkracht mág je toch niet aan een kant staan maar moet je toch tussen beide blijven staan?
    <3

    Nee klopt, maar omdat ze familie van jou is wil ze misschien laten lijken dat ze jou kant niet met opzet kiest, enkel omdat je familie bent.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar ze is héél verre familie. Ik wíst zelf niet dat ze familie van me was. Tot ik me eigenlijk ging inschrijven ect.

    Maar ze is héél verre familie. Ik wíst zelf niet dat ze familie van me was. Tot ik me eigenlijk ging inschrijven ect.
    Hmm, natuurlijk mag een docent geen kant kiezen en neutraal blijven. Maar wie zegt dat ze een kant kiest? Mensen lullen wel vaker wat.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar dan zou ze toch allang met me gepraat hebben? Onze begeleidster moest ook met me praten en niemand van mijn familie kan hun hebben en iemand vand e familie van één van die wijven daar kanze goed mee overweg. Ik weet niet...

    op zulke momenten, durf ik mn bek wél open te trekken, of het een leraar is of niet..
    terwijl ik anders heel schuterig met ruzie's ben^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Maar dan zou ze toch allang met me gepraat hebben? Onze begeleidster moest ook met me praten en niemand van mijn familie kan hun hebben en iemand vand e familie van één van die wijven daar kanze goed mee overweg. Ik weet niet...
    Leerkrachten gaan confrontaties graag uit de weg, vooral als het te persoonlijk word. Ga haar er anders gewoon op aanspreken. Dan zeg je dat je wilt dat er iets aan gedaan word, en dat je anders naar het bestuur gaat van de school. Of je laat je ouders dat doen als je het eng vind, want dat kan ik me ook wel voorstellen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn vader gaat normaal vanavond bellen en naar het hoofd van de school kan ik niet gaan, want de directie is ontslagen.


    Liesje! ):
    Wat een verhaal, zo! Mijn drama lerares is ook gepest, enkel en alleen omdat ze waarschijnlijk 'rood' haar had. Ze was ook heel aardig enzo, maar geloof me. Het komt goed, en jij word later een pracht van een vrouw! -knuffelt- Ik kan niet veel voor je doen, dat weet je. Woonde ik maar naast je, maar goed. ik denk, dat ik het eens ben met Kirsten.
    Sterkte meisje <3

    loveyou.