• Er is eeen topic gekomen waarvan ik niet weet hoe hij er kwam. maar ik kwam wel op een idee.
    Nou, eigenlijk een vraag. Hoe zwaar mag je minimaal en maximaal wegen bij de lengte.(niet dat dat zo erg is ofzo, maar gewoon als je dan gezond bent. ALS JE TE ZWAAR BENT; GEWOON ZO BLIJVEN ETEN. DIE MENSJES ZIJN VAAK AARDIGER ;z)
    Als je ongeveer 13 jaar bent:
    1.30
    1.40
    1.50
    1.60
    1.70


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Voor meisjes is het zo, dat je ongeveer 10/5 kilo lichter hoort te wegen dan dat je lang bent
    Dus bij 1.30, ongeveer 25/20 kilo


    Your make-up is terrible

    Geen idee, en boeit me niet.

    Dat is vast op Internet te vinden. En ik heb even geen zin om het voor je op te zoeken :X


    Bored.

    Ik zie de nut niet in van dit topic. De meeste gaan zich waarschijnlijk alleen maar beledigd of aangevallen voelen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor meisjes is het zo, dat je ongeveer 10/5 kilo lichter hoort te wegen dan dat je lang bent
    Dus bij 1.30, ongeveer 25/20 kilo
    Ik dacht dat niet klopt. Want ik ben 1.61 en ik ben 40 kilo.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zie de nut niet in van dit topic. De meeste gaan zich waarschijnlijk alleen maar beledigd of aangevallen voelen.

    Eens.

    1.30= 20/30

    1.40= 30/40

    1.50= 40/50

    1.60= 50/60

    1.70= 60/70


    love is dead and dead is love

    Ik zie de nut niet in van dit topic. De meeste gaan zich waarschijnlijk alleen maar beledigd of aangevallen voelen.
    Dat is zo, maar ik had het even ergens voor nodig.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hmm, om even antwoord te geven op de vraag in de titel;
    Er is geen standaard voor perfectie. Perfectie is voor ieder individu anders. Wat jij perfect vind, kan ik spuuglelijk vinden. Het is dus gewoon een kwestie van smaak.


    Bored.

    (...) Dat is zo, maar ik had het even ergens voor nodig.
    Euwkay maar moet je ook zelf weten. Het is geen 'verboden' topic en jou topic, geef enkel mijn mening. ;)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben perfect. :tooth:
    [/Joking]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)Euwkay maar moet je ook zelf weten. Het is geen 'verboden' topic en jou topic, geef enkel mijn mening. ;)
    Ik weet het al! -slotje-


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room