• Nou zoals de titel dus zegt..
    Daar was ik vandaag wel achter. Ik belde een vriendin van mij. En zij vertelde helemaal hyper dat the rasmus zaterdag in Amsterdam komt. Dus ik weer helemaal blij terug, en vrijdag in Eindhoven. Wat bij mij praktisch (bijna) om de hoek ligt.
    Dus toen dacht ik.. "waarom heb ik daar geen kaartjes voor?" Toen hebben we in 1 seconden maar besloten dat we gewoon gaan!.. toen kwam ik vannacht om half 1 thuis. En heb ik de kaartjes online gekocht.. En juhjj nu ga ik dus naar the Rasmus met Coldplace! Wie gaat er nog meer in Eindhoven? Op 27-02?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou.. dat is dus ook mijn probleem.. Ik heb nu al kaarten voor
    -the rasmus
    -emilie autumn
    -nightwish
    -[sinds 2 seconden]cinema bizarre

    Cinema Bizarre!! 10 Juli?? :D daar ga ik ook heen :D(yeah)


    Nvt

    Nop. =D
    Ze zijn wel cool ;]

    Ik ga 24okt naar OSL & Destine :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)Nou.. dat is dus ook mijn probleem.. Ik heb nu al kaarten voor
    -the rasmus
    -emilie autumn
    -nightwish
    -[sinds 2 seconden]cinema bizarre


    Godverdomme,Gelukzak =,=.. -Probeert kaartjes te stelen-

    ik ga lekker naar CB in Eindhoven :D

    ik ga lekker naar CB in Eindhoven :D
    Ik ook ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Lucky you! Jij mag tenminste naar welk concert dat je wil >,< Have fun, ikmag niet omdat ik ten eerste in BE woon en The rasmus ten tweede niet echt zó goed vind ^^
    Ik wil naar GroezRock+The Script [/morgen] maar dat The Script gaat niet want ik heb al met een vriendin afgesproken om naar een film te gaan en GroezRock mag ik niet >,<

    Lucky you! Jij mag tenminste naar welk concert dat je wil >,< Have fun, ikmag niet omdat ik ten eerste in BE woon en The rasmus ten tweede niet echt zó goed vind ^^
    Ik wil naar GroezRock+The Script [/morgen] maar dat The Script gaat niet want ik heb al met een vriendin afgesproken om naar een film te gaan en GroezRock mag ik niet >,<
    Nou het scheelt dat ik eerst 17 jaar heb moeten wachten tot ik iets mocht. Ik mocht niet alleen naar de stad, met de trein, naar de film en al die onzin.. En naar de film kun je ook een andere keerx]. Keuzes moeten altijd gemaakt worden ben ik bang. En ik moet trouwens ook alles zelf betalen enzo. Maar ik wil zelf dus boeie. Maar ik ben inderdaad lucky ja x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou het scheelt dat ik eerst 17 jaar heb moeten wachten tot ik iets mocht. Ik mocht niet alleen naar de stad, met de trein, naar de film en al die onzin..


    Ouders zijn echt geschift >,< Njhaa ik mag 'gelukkig' al wel alleen gaan shoppen, naar de film, met de trein ect. Sommige ouders zijn écht niet normaal xd'

    (...)

    Ouders zijn echt geschift >,< Njhaa ik mag 'gelukkig' al wel alleen gaan shoppen, naar de film, met de trein ect. Sommige ouders zijn écht niet normaal xd'
    Nee klopt x]


    Wie du mir, so ich dir.