• Nou zoals de titel dus zegt..
    Daar was ik vandaag wel achter. Ik belde een vriendin van mij. En zij vertelde helemaal hyper dat the rasmus zaterdag in Amsterdam komt. Dus ik weer helemaal blij terug, en vrijdag in Eindhoven. Wat bij mij praktisch (bijna) om de hoek ligt.
    Dus toen dacht ik.. "waarom heb ik daar geen kaartjes voor?" Toen hebben we in 1 seconden maar besloten dat we gewoon gaan!.. toen kwam ik vannacht om half 1 thuis. En heb ik de kaartjes online gekocht.. En juhjj nu ga ik dus naar the Rasmus met Coldplace! Wie gaat er nog meer in Eindhoven? Op 27-02?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ja maar mijn geld is op >.< En ik moet ook nog naar castle fest. En ik moet ook nog kamers huren in the westin in rotterdam voor volgende maand -.-' En en en en .. ik moet ook nog naar.. geen idee, alles wat voorbij komt en wat ik leuk vind x].



    Whaha, okay das wel heeeel erg druk x]
    En geldvragend enzo XD


    Your make-up is terrible

    (...)


    Whaha, okay das wel heeeel erg druk x]
    En geldvragend enzo XD
    Idd u_u


    Wie du mir, so ich dir.

    JHAAA ik ga ook ^^ heb er zin in ^^


    Special Love <3

    Ik ga in Amsterdam nerd
    :'D Waarom kom je niet gwn hierheen @_@

    Ik ga in Amsterdam nerd
    :'D Waarom kom je niet gwn hierheen @_@
    O wacht dat wist ik!:Y) Omdat.. Hier dichterbij is x] Ik ga in maart wel een keertje naar Amsterdam x]. Naar de melkweg.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaaaaa, welk concert? o.o
    Ik moet nog kaartje voor emery kopen technisch gezien.... maar dat is verplaatst naar de sugarfactory

    Jaaaaa, welk concert? o.o
    Ik moet nog kaartje voor emery kopen technisch gezien.... maar dat is verplaatst naar de sugarfactory
    :X Emilie Autumn *please don't shoot me* Dus als je dan ineens een geil wijf met roze haren door Amsterdam ziet lopen.. That's her x]


    Wie du mir, so ich dir.

    -schiet-

    Of nouja, straks schiet ik dan me eigen zusje. |:

    -schiet-

    Of nouja, straks schiet ik dan me eigen zusje. |:
    Ten eerste. Als je emilie dood schiet dan vermoord ik je. Geef me dan tenminste haar lichamelijk overschot als trofee voor aan de muur!
    Ten tweede. En nee, ik zou je zusje maar niet neerschieten als ik jou was. Maar .. ik neem aan dat zij er niet bij loopt als een prostituee met zoveel makeup op dat je der bang van word x] én ze is trouwens groter als Emilie, dus je moet gewoon opzoek naar een klein roze iemand.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja hoor, maak me maar nog jaloerser. ;(


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik wou er heen mr ik kan niej


    love is dead and dead is love

    vetman;
    ik twijfel nog ^^
    maar als we gaan gaan we ook vrijdag^^


    it's cool to know nothing.

    nope te ver licht aan de andere kant van Nl voor mij dus ff een uurtje of 4 in de auto no fucking way dat me pa me gaat brengen maar ik ga 20 maart naar EMILIE AUTUMN


    Love sheds light one the darkest of times

    nope te ver licht aan de andere kant van Nl voor mij dus ff een uurtje of 4 in de auto no fucking way dat me pa me gaat brengen maar ik ga 20 maart naar EMILIE AUTUMN
    Juhj ik ook!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja hoor, maak me maar nog jaloerser. ;(
    Sorry :(:X


    Wie du mir, so ich dir.