• Helloo ;3
    Na uitschrijven en uitkladden van mijn hersenspinsels ben ik tot een nieuw idee gekomen. Ik ga het proberen origineel te maken door er géén beroemde mensen in te laten voorkomen. Ofwel, noujha alleen namen en af en toe verschijnen ze maar da's maar héél even dan. Het gaat ongeveer hier over:

    Alice is een meisje van zeventien jaar. Ze woont op een flatje in Ierland, meerbepaald in het stadje Dublin. Haar leven is vrij normaal, op een paar dingen na dan. Ze heeft een beste vriend, Alex die vanuit Amerika naar Dublin verhuis is, en een beste vriendin Abby die al van haar geboorte in Ierland woont. Natuurlijk doet ze met hun dingen die normale mensen ook doen. Op school doet ze een goede richting en ze weet precies wat ze later wil gaan doen. Maar op een zekere dag keert alles om. De verlegen Alice wordt verliefd op een jongen, Geoffrey die vanuit België naar Dublin is komen wonen om daar zijn studies verder te zetten. Hij is de mooiste jongen die ze ooit heeft gezien. Ze is vastbesloten álles voor hem te gaan doen en loopt als een soort schoothondje achter haar. Hij daarentegen speelt hard 2 get. Zij legt dingen uit aan hem als hij iets niet snap enzovoor. Alex en Abby doen haar inzien dat ze het anders moet aanpakken. Dat die jongen alleen misbruik van haar maakte om zijn studies te kunnen afronden met mooie punten. Ze is in alle staten en als ze een plan krijgt staat alles vast: De rollen zullen omgedraaid worden.

    Wat vinden jullie?
    Doen/niet doen?
    Origineel?
    Titel?

    Dankjou<3

    doen hoor. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat vinden jullie?
    Leuk idee.

    Doen/niet doen?
    Doen!

    Origineel?
    Jaa.

    Titel?
    Geen idee ben ik heel erg slecht in. xD

    X.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Wat vinden jullie? Prachtidee
    Doen/niet doen? Doen
    Origineel? Ja
    Titel? Playing Hard 2 Get


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Doen & orgineel.
    Ik weet geen titel, sorry maatje. <3

    Wat vinden jullie? Nicee

    Doen/niet doen? Doen

    Origineel? Jep

    Titel? Triple A.
    vanwege, Alex, Abby en AlicexD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.