• Hallow ^^
    Ik wou gewoon eens weten wat jullie eigenlijk allemaal aantrekt aan een serie. Lezen jullie het omdat de titel leuk lijkt, of omdat de beschrijving mooi is of ... nou ja:
    Wat trekt jullie aan?
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?

    en als jullie nog wat te vertellen hebben erover, mag je het er gerust bijproppen =')

    Loves <3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat trekt jullie aan?
    De titel, héél soms de uitleg.
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Hmm, weet ik niet. Maar ik denk dat iedereen wel eens graag een stukje over seks wilt lezen in een quiz, zo zijn de quizletters nu eenmaal ><. Iedereen leest graag over anorexia, drugs etc. behalve diegene die het dan hebben meegemaakt. Ik persoonlijk heb geen voorkeur.
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Zoals Dropdeadkido zegt; Ik heb niet echt iets waar van ik denk, ja! daar moet het over gaan. Ik klik gewoon wat aan, en zie wel waar ik terecht kom.


    -

    Wat trekt jullie aan? Orginele verhalen die in ABN geschreven zijn, anders klik ik ze weg. Verhalen die lekker weg lezen en waar ik me in kan inleven. Het verhaal moet niet al te onrealistisch wezen, maar een beetje mag wel. Ook moet ik in het verhaal een klik hebben met de hoofdpersoon anders vind ik het niet leuk om te lezen. De gene die het schrijft moet fatsoenlijk kunnen schrijven dus, ook moet het verhaal niet langdradig zijn.

    Wat vind je leuk aan/in een serie? Dat je je kan inleven en er soms zo goed in zit dat je alles om je heen even vergeet. En hoe de persoon in de serie zich voelt en dat je dan verder wil denken over een oplossing, of hoe hij/zij het zou willen oplossen.

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat? Het maakt me niet veel uit zolang er maar geen celebs in zitten. Bij sommige verhalen maak ik een uitzondering maar dat is omdat ie niet over liefde gaat. Verder moet er een doel zitten in een serie en liefde, vriendschap en passie dat zo leuk zijn als dat er ook nog inzat. Verder kijk ik wel waar ik kom.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.