• Hallow ^^
    Ik wou gewoon eens weten wat jullie eigenlijk allemaal aantrekt aan een serie. Lezen jullie het omdat de titel leuk lijkt, of omdat de beschrijving mooi is of ... nou ja:
    Wat trekt jullie aan?
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?

    en als jullie nog wat te vertellen hebben erover, mag je het er gerust bijproppen =')

    Loves <3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat trekt me aan? Een boeiend verhaal. Het onderwerp mag zelfs al vaker op quizlet zijn gebruikt, het moet gewoon goed geschreven zijn. Gedetailleerd is ook leuk, als dingen er meer in beschreven staan.
    Wat vind je leuk aan/in een serie? Schrijf gewoon in ABN. Met punten, komma's, hoofdletters, aanhalingstekens enz. Niet van die breezertaal, en ook geen kleurtjes. Dat valt gewoon echt niet te lezen en is niet leuk. En schrijf ook vanuit het ik-perspectief, dat is leuker als je altijd "je" gebruikt.
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat? Maakt me niet uit, als het maar mooi en boeiend geschreven is.


    rules don't stop me

    Wat trekt jullie aan?
    ABN geschreven verhalen. Met "hallo" of 'hallo' bijv. niet zegt:hallo dat leest echt heel kud
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Droge humor x'D Van die humor die maar wijnig mensen snappen, en ook eigenlijk negergens op slaat x'D
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Geen idee om eerlijk te zijn. Ik meot me er in kunnen vinden, maar dat verschilt dus per persoon.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wat trekt jullie aan? Originele verhalen. Het moet ook boeiend blijven en niet té langdradig. Details! Die moeten er vooral veel invoorkomen dus iet zo iets van: 'En toen ging ik slapen. En de volgende morgen werd ik wakker en werd ik opweg naar school door een bus aangereden. En toen was ik dood'. Snap je? Er mogen spannende dingen in gebeuren, maar trop is teveel.

    Wat vind je leuk aan/in een serie? Zoals ik al eerder zei: Boeiende verhaallijn, originaliteid en ABN. Het móét absoluut in ABN en niet met afkortingen zoals 'wrm nou? gwn' Als iemand iets zegt, altijd met hoofdletters beginnen en namen ook met hoofdletters en als iemand iets zegt met aanhalingstekens schrijven. Voor mij mag de tekst ook niet zo miniem gedrukt zijn, een normaal lettertype aub. Komma's en leestekens zijn uiteraard ook noodzakelijk. En als laatste: Schrijf in de ik-persoon. Het is niet leuk om altijd 'je liep' 'je viel' te lezen.

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat? Boeit niet, zo origineel mogelijk het liefst. Misschien over iets wat je zel meemaakte en in een Quiz zet? Dat kan niemand nadoen.

    Wat trekt jullie aan?
    Een mooi verhaal, leuk onderwerp, het liefst waar nog weinig quizzen over gemaakt zijn. Lekker gedetailleerd, mooi geschreven met veel gevoel, ik moet me echt in kunnen leven.

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Als ik me in kan leven, als ik kan huilen om een verhaal, dat het me echt raakt, dat het me aan het denken zet, dat het me benieuwd maakt naar hoe het afloopt en dat ik niet kan wachten tot een volgend deel er komt.

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Het liefst een romantisch verhaal. Ja, dat vind ik gewoon zo leuk om te lezen. Hoe twee mensen verliefd worden. Dat is gewoon heel mooi. Dusja, romantiek denk ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat trekt jullie aan?
    Een droog verhaal, boeiend en aantrekkelyk. Met gevoel geschreven zodat het leuk blyft om hem steeds verder te lezen. Originaliteit zoals iedereen is ook erg handig. Niet iets zoals; 'Zwanger na aan one night stand'. Het is wel leuk, maar niet als er al 10 series van zyn.

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Humor. Alles wat maar met humor te maken heeft ^^ . & Vooral ook drama. Geweldig om te lezen. En ABN lettertype.

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Zoals ik al eerder typte; Drama. Hoe meer drama hoe leuker. Of iets zoals komedie. Myn voorkeur gaat uit naar Drama-Romantiek-Komedie =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wat trekt jullie aan?
    Een verhaal met een pakkende omschrijving en titel. vaak een verhaal wat niet vaak gelezen wordt

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Spamming,vooral spanning. ik vind het altijd geweldig als de hoofdpersoon terecht komt in rare situaties en zich eruit weet te redden

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Over .. weetkveel xd dat maakt mij niet uit n_n


    We can only learn to love by loving.

    Wat Me Aantrekt: "Eerst De Titel, Dan Maak Ik De Eerste Paar Quizletjes, Het Begin Het Liefst Vreemd, De Plaatjes Bij De Uitkomsten Moeten Bij Het Verhaal Passen, En De Manier Van Schrijven Moet Apart Zyn."

    Wat Ik Leuk Vind Aan/In Een Serie: "Als Ie Een [NietHappy] Einde Heeft, En Dus Niet Doorgaat Totdat Ie Nooit Stopt >< . Gestoorde Situaties. Originaliteit En Niet Zoals Veel Quizletjes Standaart Gaan."

    Waarover Ik Het Liefst Heb Dat Die Gaat: "Ik Hou Van Stand Alone Verhalen, En Waar Mensen In Grote Problemen Komen Maar Dat Moet Dan Ook Weer Niet Te Langdradig Worden"
    x'D
    xox


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    Wat trekt jullie aan?
    Een goede titel. Qua inhoud vind ik een beetje mysterie leuk. Ook moet eht verhaal boeiend blijven, niet dat de eerste 10 delen super zijn en dat je de rest van de 40 delen alleen eet, drinkt en slaapt.
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Een goede verhaal lijn. Niet te veel personages en veel drama.
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Hij mag over alles gaan, ook beroemde mensen. Maar niet zo'n ontmoeting-verkering-trouwen-binnen 8 delen-verhaal.


    I am an idiot, I move.

    Wat trekt jullie aan?
    het geheel. De titel het plaatje. de uitleg
    en de user.

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    als ie niet over TH gaat :P
    ik lees het liefst verhalen zonder beroemdheden, ik houd van romantiek drama en actie^^
    het moet lekker te lezen zijn, dus mooi geschreven
    geen;

    jan zegt:
    anna zegt:

    gebeuren..
    en zoals hierboven al gezegd wordt ABN en orginaliteit ;]

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?

    zie 2, fatoe x3

    ik houd van liefdesverhalen zonder beroemdheden
    Real life stories, en mooi geschreven verhalen.
    een verhaal moet me pakken, boeien en mij zo nieuwsgierig maken dat ik blijf doorlezen tot het laaste deel.
    dan is het een goed verhaal ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Een mooi verhaal is voor mij een verhaal met een originele verhaallijn, een uitgewerkt personage en goedgeschreven zinnen - ABN. Ook moeten er goede dialogen in zitten en moeten de gevoelens echt beschreven zijn.


    History is not hatred.

    Wat trekt jullie aan?
    Een verhaal met een goed onderwerp en je moet jezelf in de karakters kunnen herkennen.

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Hetzelfde als 1

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Maakt me niet uit, zolang het maar origineel is

    Wat trekt jullie aan? dat het verhaal ergens op slaat

    Wat vind je leuk aan/in een serie? dat de verhalen zoo boeiend zijn

    Waarover heb je het liefst dat hij gaat? maakt nije zoo heel veel uit


    love is dead and dead is love

    Wat trekt jullie aan?
    Lovestory's. Of van die enorme soapseries :']
    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Als het niet over Tokio Hotel gaat, of als hij echt orgineel is.
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Simple Plan, You Me At Six, Go:Audio of Kids in Glass Houses. Nee grapje :'] Nee, eigenlijk geen grapje ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Wat trekt jullie aan?
    Nou, de Titel moet aantrekkelijk zijn! En meestal lees ik de uitleg die erbij staat. Serie's met Tokio Hotel zijn meestal niet meer zo orgineel! Maar de ene is toch weer beter dan de andere, het blijft dus leuk om te proberen!

    Wat vind je leuk aan/in een serie?
    Ik vind het leuk als je je echt in kunt leven in het verhaal en als er meerdere Povv's gebruikt worden. Niet te veel emoticons en een gewoon verhaal. Dus niet:
    Ik: Haai.
    Hij: Alles goed?
    Dat vind ik irritant. Gewoon met 'Zeg Ik' bijvoorbeeld!


    Waarover heb je het liefst dat hij gaat?
    Tokio Hotel vind ik wel leuk![/Zie eerste vraag] Maar zielige, aansprekende onderwerpen mogen ook. Gevoelig, en niet té overdreven! Het moet wel realistisch blijven!


    everything, in time

    Wat trekt jullie aan? Orginele, diepgaande & mooie verhalen. De titel moet presenteren waar het stuk over gaat. Het verhaal, moet in ABN geschreven zijn, anders klik ik weg. Het hoeft niet realistisch, want ik ben een dromer & droom dus graag weg bij verhalen. Ik moet me ook kunnen inleven, en er moet duidelijk beschreven worden. Het verhaal, moet niet te langdradig vertelt worden. Soms hoeft een verhaal nergens op te slaan, en is het gewoon even fijn om te weten hoe de ander zich voelt.

    Wat vind je leuk aan/in een serie? Dat er spannende dingen gebeuren, of treurige dingen. Ik weet niet, ik denk heel veel wat ook al bij vraag 1 staat.
    Waarover heb je het liefst dat hij gaat? Ik heb niet echt iets waar van ik denk, ja! daar moet het over gaan. Ik klik gewoon wat aan, en zie wel waar ik terecht kom.