• HOIII!!! =]

    Weetje,Ik ben facking bang ,Ik durf straks niet naar me bedje toe! x'] Weetje waarom.Ik keek net samen met me mams,en broer een enge film,Maybe kennen jullie t wel. " Shutter " Ik schrok me rot soms. Najaa,ik verveel me dus wou ff melden dat ik bang ben x'] Ik heb een keer een film gezien,waardoor ik een half jaar niet meer kon slapen zowat :| Wel slapen,maar heel angstig ensoow. Maar jah, dat is nu over x'] hebben jullie ok wel eens zoiets gehad met een enge Horror film?

    x (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Whaha, x'D
    die film heb ik nog niet gezien :O




    Ga maar keertje kyken! x']


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Haha, ik denk wel te weten over welke jy het hebt. Van die megaaa grote spinnen die binnen vallen in een klein stadje/Dorpje? x']


    Omg jaa!! die,, fuck hoe heet die nou..

    arichnofobia? anders heb ik gewoon een heel nieuw woord verzonnen.
    En dan die grote spin op het eind >< jakjakjak x'] haha


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik eet thrillers en horror als ontbijt. x'D
    Heb altijd gwn kunnen slapen, soms wel de nacht erna dat ik er last van heb maar dat is heel erg soms. =D
    1tje vond ik wel heel erg eng, heb hem eig nog steeds neit afgezien, The Descent, wou niet meer verder kijken omdat die wezenachtige dingetjes goor uitzagen en je moesten laten schrikken. x]



    ik heb die gezien. ik heb zitten gillen. ;d. En dat is best wel een gave film :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik kon een tijdje minder goed slapen toen ik Chucky ofzoiets gezien had. Ik vond die echt fuckin' eng! ö En toen keek ik een tijd iedere avond onder m'n bed om te kijken of die daar toevallig zat. ;D Maar dat is ondertussen alweer 3 jaar geleden.

    Ik kon een tijdje minder goed slapen toen ik Chucky ofzoiets gezien had. Ik vond die echt fuckin' eng! ö En toen keek ik een tijd iedere avond onder m'n bed om te kijken of die daar toevallig zat. ;D Maar dat is ondertussen alweer 3 jaar geleden.


    Whaaa! Chucky,Geweldig gwn! Ik vind die pop ook eng! :P


    Sometimes it's best not to care.