• HOIII!!! =]

    Weetje,Ik ben facking bang ,Ik durf straks niet naar me bedje toe! x'] Weetje waarom.Ik keek net samen met me mams,en broer een enge film,Maybe kennen jullie t wel. " Shutter " Ik schrok me rot soms. Najaa,ik verveel me dus wou ff melden dat ik bang ben x'] Ik heb een keer een film gezien,waardoor ik een half jaar niet meer kon slapen zowat :| Wel slapen,maar heel angstig ensoow. Maar jah, dat is nu over x'] hebben jullie ok wel eens zoiets gehad met een enge Horror film?

    x (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik, en niet eens bij een horrorfilm. Ik had het bij The Mummy. Was een half jaar in angst om een zwerm scarabeeen tegen te komen alsik de trap op liep =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik, en niet eens bij een horrorfilm. Ik had het bij The Mummy. Was een half jaar in angst om een zwerm scarabeeen tegen te komen alsik de trap op liep =='



    Omg, Volgens mij had ik dat met de Grudge,Dat ik de heletijd dacht dat ze naast me bed stond,Of boven me hing,Echt freaky als ik erweer aan terug denk ! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Ik eet thrillers en horror als ontbijt. x'D
    Heb altijd gwn kunnen slapen, soms wel de nacht erna dat ik er last van heb maar dat is heel erg soms. =D
    1tje vond ik wel heel erg eng, heb hem eig nog steeds neit afgezien, The Descent, wou niet meer verder kijken omdat die wezenachtige dingetjes goor uitzagen en je moesten laten schrikken. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik eet thrillers en horror als ontbijt. x'D
    Heb altijd gwn kunnen slapen, soms wel de nacht erna dat ik er last van heb maar dat is heel erg soms. =D
    1tje vond ik wel heel erg eng, heb hem eig nog steeds neit afgezien, The Descent, wou niet meer verder kijken omdat die wezenachtige dingetjes goor uitzagen en je moesten laten schrikken. x]




    WHAHAHAAH! :Y)

    :X


    Sometimes it's best not to care.

    Ik eet thrillers en horror als ontbijt. x'D
    Heb altijd gwn kunnen slapen, soms wel de nacht erna dat ik er last van heb maar dat is heel erg soms. =D
    1tje vond ik wel heel erg eng, heb hem eig nog steeds neit afgezien, The Descent, wou niet meer verder kijken omdat die wezenachtige dingetjes goor uitzagen en je moesten laten schrikken. x]



    Oeh die film lieft ik<3 haha, die vind ik echt leuk.. heb hem pas in men uppie gekeken.. maar men burjongen wilt hem niet kijken ><


    PINKPOP WAS SUPER=D

    XD, vroeger toen ik IT keek, maar toen was k ook 8 ofzo,, maar nu niet meer. ik lig juist helemaal n de deuk als ik een horror/thriller film kijk... maar, ik schrik alleen, met halloween in walibi haha. dat was echt een blunder toen haha xD maar, succes? ;p


    Halloween in Walibi ! Omg, dat wil ik weten! :Y) Tell me! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Ik kan heel slecht tegen horror. Das niet normaal gewoon >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan heel slecht tegen horror. Das niet normaal gewoon >.<'



    Ik kan er ook niet tegen hoor,Ik begin altijd te gillen,En dan voel ik me egt niet op myn gemak.Ik krijg dan echt het gevoel dat ik moet wegrennen voor mijn leven ofsoo, x'] maar tog,Ik blijf het leuk vinden om het te kyken.Ik hou van uitdagingen ! :P


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Halloween in Walibi ! Omg, dat wil ik weten! :Y) Tell me! ^^


    curry xD ahaha, nou okee.. i'll tell..
    daar was zo'n huis, zo'n soort inrichting, en aan het eind was er een meisje, die zat op een stoel n leek of ze echt vast zat en er zaten 'tralies' ervoor.. maar toen liepen men vrienden door, en ik wou ze achterna lopen, maar oen kwam dat meisje door de tralies heen naar voren! en toen heb ik zitten gillen, en men vrienden waren al buiten, en dat meisje bleef maar bij die tralies staan>< en toen ben ik door de deur heen gerend, en gegild omdat da tmeisje weer door de tralies naar voren kwam ><


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (...)


    Oeh die film lieft ik<3 haha, die vind ik echt leuk.. heb hem pas in men uppie gekeken.. maar men burjongen wilt hem niet kijken ><

    Een vriend van mij wil binnenkort es langskomen om die samen met mij te zien x'D Mag ik zijn handje vasthouden (baby)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)

    curry xD ahaha, nou okee.. i'll tell..
    daar was zo'n huis, zo'n soort inrichting, en aan het eind was er een meisje, die zat op een stoel n leek of ze echt vast zat en er zaten 'tralies' ervoor.. maar toen liepen men vrienden door, en ik wou ze achterna lopen, maar oen kwam dat meisje door de tralies heen naar voren! en toen heb ik zitten gillen, en men vrienden waren al buiten, en dat meisje bleef maar bij die tralies staan>< en toen ben ik door de deur heen gerend, en gegild omdat da tmeisje weer door de tralies naar voren kwam ><


    OH MY GAWDD GEWELDIG! x'] IK WIL DAT OOK MEEMAKEN! ^^


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Een vriend van mij wil binnenkort es langskomen om die samen met mij te zien x'D Mag ik zijn handje vasthouden (baby)


    Hahahaha, xD mijn vrienden, [ik kijk altjd, word er nooit bang voor, schrik nooit x'] ] die kijken elke film met een kussen. dus met de grudge hebben ze niks gezien>< en ik moest alles zeggen, wat er gebeurde enalles x'] en men buurjongen gilt als een wijf.. nog hoger dan mij..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (...)

    OH MY GAWDD GEWELDIG! x'] IK WIL DAT OOK MEEMAKEN! ^^


    ik vnd hettoen niet echt geweldig xd maar k kan er wel om lachen xD haha, en k kan overal tegen, bloed, enge dingen, enge figuren spoken, kan me nik schelen, ik gil/schrik nie met een film. en toen heb k me helemaal kpot gegild.. XD


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (...)

    ik vnd hettoen niet echt geweldig xd maar k kan er wel om lachen xD haha, en k kan overal tegen, bloed, enge dingen, enge figuren spoken, kan me nik schelen, ik gil/schrik nie met een film. en toen heb k me helemaal kpot gegild.. XD



    MUHAHAHA :Y) Echt een blunder voor je. Maarjah,Ik denk dat mensen daar sowieso in het real life veel heftiger op reageren! x'] Moet je maar denken dat er zo'n vies griezelig oud wijff voor jestaat ! :| Ik ben bang voor enge oude vrouwtjes.Heb namelijk 1x zo'n mega enge droom gehad,OVer een oud vrouwtje.! en toen ik wakker werd,dacht ik dat ze aan me voeten eind van me bed stond! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    MUHAHAHA :Y) Echt een blunder voor je. Maarjah,Ik denk dat mensen daar sowieso in het real life veel heftiger op reageren! x'] Moet je maar denken dat er zo'n vies griezelig oud wijff voor jestaat ! :| Ik ben bang voor enge oude vrouwtjes.Heb namelijk 1x zo'n mega enge droom gehad,OVer een oud vrouwtje.! en toen ik wakker werd,dacht ik dat ze aan me voeten eind van me bed stond! :Y)


    haha xD jaa dat was een blunder, en het werd ook nog fijn door men oude school verteld xD hahaa, but i don't care x'] laat ze maar lachen.. Oeh dat heb k zelf gelukkig niet meegemaakt van een oud vrouwtje xD hahaha, wel dak werd achterna gezeten door megaspinnen.. ik haat spinnen ><


    PINKPOP WAS SUPER=D