• Ik heb een naft in mijn mond, en het doet vréselijk veel pijn. Wat kan ik er tegen doen?


    -

    Zoiets heet een aft xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Wacht, ik zal mijn kat onstereliseren [ofzoiets] en dan ga ik haar laten poepen met een mannetje, en binnen enkele maanden schijt ze kitty's, speciaal voor jou.

    Okéj, maar ik wil wel een roste kat, en het moet een kater zijn :P dan noem ik hem Goudstaart ^^

    Van mij gaat dat vanzelf over.


    Innocence.

    (...)
    Okéj, maar ik wil wel een roste kat, en het moet een kater zijn :P dan noem ik hem Goudstaart ^^


    Oké, ik zal ze bestellen bij mijn kat :Y)


    -

    (...)

    Oké, ik zal ze bestellen bij mijn kat :Y)

    Jah dan steek je er zo langs vanachteren een briefje in, en schrijf je wat je wilt, ze noteren dat dan wel aan de receptie ;)

    (...)
    Jah dan steek je er zo langs vanachteren een briefje in, en schrijf je wat je wilt, ze noteren dat dan wel aan de receptie ;)


    Uhu, en dan gaan ze die prepareren ^^


    -

    (...)

    Uhu, en dan gaan ze die prepareren ^^

    Jah :P dan wordt dat zo allemaal doorgegeven aan de oude man die in je kat haar lichaam woonr, en daar alles regelt =P das dan zo'n man met een hele lange baard, en die brengt dat allemaal inorde hé ;)

    (...)
    Jah :P dan wordt dat zo allemaal doorgegeven aan de oude man die in je kat haar lichaam woonr, en daar alles regelt =P das dan zo'n man met een hele lange baard, en die brengt dat allemaal inorde hé ;)


    En met een bierbuik en zo'n harry potter brilletje :Y)


    -

    dat heet toch een aften? ofzo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    En met een bierbuik en zo'n harry potter brilletje :Y)

    Jah, en hij praat zo echt met zo'n Bucks bunny stem xD zo van Njèè What's up dock xD

    dat heet toch een aften? ofzo?



    naja, bij mij in de buurt noemt dat een naft, maar het kan evengoed een aften zijn ^^


    -

    (...)
    Jah, en hij praat zo echt met zo'n Bucks bunny stem xD zo van Njèè What's up dock xD



    yeaj!
    Maar ik moet gaat eten, jij spetterpoep [=diarrée (A)]


    -

    (...)


    yeaj!
    Maar ik moet gaat eten, jij spetterpoep [=diarrée (A)]

    haha xD bah zeg, ik noem dat racekak

    (...)
    Isobethadine, en lag me niet uit he :O maar ik doe da dus


    Isobetadine is ontsmettingsmiddel. Mag je dat tegenwoordig al in je mond kappen?!o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    haha xD bah zeg, ik noem dat racekak



    whaha, en btw, ik woon ook in België hoor (;


    -