• die prik voor baarmoederhalskanker, ik zag deze foto: http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/nieuws/3029/campagne-hpv-vaccinatie-van-start en nu durf ik het niet meer. ik moet 3 maart al gaan voor me eerste prik en 7 april voor me tweede en ze zeggen ook dat de prik niet pijn doet; http://www.destentor.nl/regio/deventer/4518148/Prik-tegen-baarmoederhalskanker-vrijwel-pijnloos.ece

    Als je je laat inenten: zoek dan NOOIT plaatjes op van prikken x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je je laat inenten: zoek dan NOOIT plaatjes op van prikken x']


    Ik was niet plaatjes aan het zoeken. maar info

    wat is het eigenlijk?xD sorryben een jongen:P



    baarmoederhalskanker, is kanker in je baarmoeder. en alle meisjes die geboren zijn in 1993,1994,1995,1996 moeten daar 3 prikken voor.

    Dat meen je niet !
    Ik kan niet tegen dat soort dingen!:|(huil)

    Dat meen je niet !
    Ik kan niet tegen dat soort dingen!:|(huil)


    Ik meen het wel, ik kan der ook niet tegen.

    OMG, ik moet ook! ik ga echt dood als er al een naald in mn buurt is X_X echt ik ben als de DOOD voor die dingen!! :|:|'en ik dacht dat ik niet moedt X_X ,aar blijkbaar toch wel :|


    I'll Dry the tears You Hide :3

    nou.. ik kan me voorstellen dat jij hem liever niet hebt. Maar beter een paar prikjes dan baarmoederkanker. Echt de gevolgen die dat heeft.. Als hij eruit moet ontneemt het je ontzettend veel vrouwelijkheid, je kunt onvruchtbaar worden, daarbij komt ook nog is dat kanker een ziekte is, je er ontzettend ziek van kunt worden, en er dood aan kunt gaan.

    Dan heb ik toch liever een prik, maar dat kan aan mij liggen.


    Agree. ik krijg daar geloof ik ook nog nieuws van
    Nou ik heb veel liever een prikje die tog geen zeer doet dan baarmoederkanker
    Straks kun je geen kinderen meer krijgen later.
    moet er niet aan denken dat je baarmoeder eruit moet laten halen


    I solemny swear i am up to no good

    Och ga dan niet hé, zo groot is de kans niet dat je die kanker krijgt, maar als je hem later toch hebt, tja, dan kun je wel denken dat je vroeger echt dom bent geweest

    Heb je je ooit geprikt aan een speld?
    Dat doet zeerder dan een prikje.


    echt waar?:O

    ik ben er namelijk ook bang voor. Ik moet 3maart en 7 april:S

    x

    Zo'n prikje kan heel je leven veranderen. Stel dat je hem niet neemt en je blijkt binnen enkele jaren baarmoederhalskanker te hebben? Wat had je dan het liefst, drie kleine prikjes of chemo?
    De meesten zeggen dat het pijn doet, maar dat zit allemaal in het hoofd. Het doet helemaal niet pijn. Je voelt slechts een druk bij het inspuiten van de vloeistof, het lijkt alsof je het door je arm naar beneden voelt lopen. Maar dat is geen pijn, gewoon een onaangenaam gevoel. Als je gaat denken dat het heel veel pijn doet, gaat het ook pijn doen. Dat doe je jezelf aan.

    verstand op 0 joh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo'n prikje kan heel je leven veranderen. Stel dat je hem niet neemt en je blijkt binnen enkele jaren baarmoederhalskanker te hebben? Wat had je dan het liefst, drie kleine prikjes of chemo?
    De meesten zeggen dat het pijn doet, maar dat zit allemaal in het hoofd. Het doet helemaal niet pijn. Je voelt slechts een druk bij het inspuiten van de vloeistof, het lijkt alsof je het door je arm naar beneden voelt lopen. Maar dat is geen pijn, gewoon een onaangenaam gevoel. Als je gaat denken dat het heel veel pijn doet, gaat het ook pijn doen. Dat doe je jezelf aan.

    True.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik even blij dat ik niet bang ben voor prikken =], ik heb zoiets van ; 'Het is maar een prik'
    Ik had het erger gevonden als ik niet mocht of kon gaan en dat ik dan later kanker krijg..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mijn ouders zijn er nog niet uit of mijn zusje en ik moeten.
    [/durft ook niet]


    I am an idiot, I move.

    Ben ik even blij dat ik niet bang ben voor prikken =], ik heb zoiets van ; 'Het is maar een prik'
    Ik had het erger gevonden als ik niet mocht of kon gaan en dat ik dan later kanker krijg..


    ik ben het helemaal met je eens!
    en het is maar een stom prikje ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)