• die prik voor baarmoederhalskanker, ik zag deze foto: http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/nieuws/3029/campagne-hpv-vaccinatie-van-start en nu durf ik het niet meer. ik moet 3 maart al gaan voor me eerste prik en 7 april voor me tweede en ze zeggen ook dat de prik niet pijn doet; http://www.destentor.nl/regio/deventer/4518148/Prik-tegen-baarmoederhalskanker-vrijwel-pijnloos.ece

    nou.. ik kan me voorstellen dat jij hem liever niet hebt. Maar beter een paar prikjes dan baarmoederkanker. Echt de gevolgen die dat heeft.. Als hij eruit moet ontneemt het je ontzettend veel vrouwelijkheid, je kunt onvruchtbaar worden, daarbij komt ook nog is dat kanker een ziekte is, je er ontzettend ziek van kunt worden, en er dood aan kunt gaan.

    Dan heb ik toch liever een prik, maar dat kan aan mij liggen.



    jaa ik wil ook liever die prikken, maar ik kan niet tegen naalden

    (...)
    Waarom zou ik er bang voor moeten zijn.
    Pas geleden moesten ze me testen op Pfeiffer en hebben ze 3 buisjes bloed uit me gehaald. Iedereen maakte er ophef over dat ik zou flauwvallen. Ik liep er gewoon vrolijk weer weg. (':
    Inderdaad, ik heb al zo veel spijten en injecties gehad. Het ergste bij bloedprikken bij mij was dat ik 12 of 14 buisjes bloed moest afstaan. Dat is veel erger dan een lullig prikje of een buisje bloed x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Sorry, maar ik geef ze groot gelijk!


    Iedereen geeft ze gelijk

    (...)


    jaa ik wil ook liever die prikken, maar ik kan niet tegen naalden
    Echt geloof me nou, het is zo gebeurd.. en als je zorgt voor afleiding of je moeder mee neemt is het allemaal veel minder erg en eng.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Waarom zou ik er bang voor moeten zijn.
    Pas geleden moesten ze me testen op Pfeiffer en hebben ze 3 buisjes bloed uit me gehaald. Iedereen maakte er ophef over dat ik zou flauwvallen. Ik liep er gewoon vrolijk weer weg. (':


    Ze laten die prik te lang in je vel

    (...)

    Ze laten die prik te lang in je vel

    Ik ben geen mens zonder gevoel.
    Maar die prikjes verneem ik echt nooit.


    WANNA FUCK?!

    (...)Echt geloof me nou, het is zo gebeurd.. en als je zorgt voor afleiding of je moeder mee neemt is het allemaal veel minder erg en eng.


    Ik neem me moeder mee & me oma en misschien me broer, vraag me niet waaromx'D

    (...)Echt geloof me nou, het is zo gebeurd.. en als je zorgt voor afleiding of je moeder mee neemt is het allemaal veel minder erg en eng.
    me moeder gaat al mee, maar ik heb ze liever niet mee, die houd me in de houdgreep omdat ze weet dat ik de laatste keer ben weggerent >.< maarja ik kijk eerst wel hoe het gaat misschien was ik er inderdaad helemaal niet bang voor te zijn xD,


    Nvt

    (...)

    Ik neem me moeder mee & me oma en misschien me broer, vraag me niet waaromx'D
    Nou als jij je daar goed bij voelt. Dan moet je dat zeker doen!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou als jij je daar goed bij voelt. Dan moet je dat zeker doen!


    ;'D maar waarom moeten het 3 prikken zijn?

    Ik durf ook niet, maar een BF gaat mee en ik ga gewoon lekker keihard zingen als ik geprikt word :'D

    Agja.
    Ik hou ook niet echt zo van prikken. Maar ik moest 2 weken geleden nog een prik in m'n arm. En ik was mega zenuwachtig enzo. Maar uiteindlijk viel het heel erg mee.
    Dus ik ga me hier ook niet zo druk om maken :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    wat is het eigenlijk?xD sorryben een jongen:P


    Resistance from the final ones wil let you al suffer

    Chill zeg, ik heb die allang gehad -_- Het doet geen pijn, zolang je er niet naar kijkt.
    Btw: Just a fact hoor, maar baarmoederhalskk is een stuk minder leuk en heel wat pijnlijker.


    I want my bloody cheese now!^^

    DUS IK MOET OOK DRIE MAART WANT JIJ MOET DAT OOK.
    AAAAH.
    Wij gaan zorgen dat we samen in een ruimte zitten, dan mag je in mijn hand knijpen.
    Als ik dan niet hysterisch ben.


    Can I crash into your life?