• is er allemaal nog wakker? (':
    Dat vroeg ik me even af. Want ik verveel me best wel en kan wel wat aanspraak gebruiken.


    WANNA FUCK?!

    Wil je me jaloers hebben ofzo? XD
    Ik zou de 28e heen gaan in de Melkweg, maar uiteindelijk is het niet door gegaan vanwege geldproblemen. (':



    awhh. Ik wilde ook de 28ste gaan maar dat is weer te ver voor mij -_- en veel te duur met reizen. En dan moet ik ook nog alleen reizen want, ik ga alleen naar het concert toe. Doe ik wel vaker hoor =D


    Special Love <3

    (...)


    awhh. Ik wilde ook de 28ste gaan maar dat is weer te ver voor mij -_- en veel te duur met reizen. En dan moet ik ook nog alleen reizen want, ik ga alleen naar het concert toe. Doe ik wel vaker hoor =D

    Eindhoven is dus weer te ver weg voor mij. (':
    Zowieso ben ik nog nooit aanwezig geweest bij een concert, dus je snapt wel dat ik altijd mega jaloers ben op mensen die wel heen mogen. (x
    Dan heb ik weer geen geld, dan is het weer te ver weg, dan mag ik ineens niet van m'n ouders. 't Is altijd iets anders. :'D


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Eindhoven is dus weer te ver weg voor mij. (':
    Zowieso ben ik nog nooit aanwezig geweest bij een concert, dus je snapt wel dat ik altijd mega jaloers ben op mensen die wel heen mogen. (x
    Dan heb ik weer geen geld, dan is het weer te ver weg, dan mag ik ineens niet van m'n ouders. 't Is altijd iets anders. :'D


    Dat is inderdaad heel stom ik ken dat gevoel. Mijn eerste concert was van tokio hotel:X sorry XD En sinds 4 maart 2008 mocht ik steeds vaker naar een concert gaan maar ik mag dus niet verder dan eindhoven. 2 keer per jaar ofzoo mag ik naar Amsterdam of Rotterdam maar verder ook niet.. :(


    Special Love <3

    (...)

    Dat is inderdaad heel stom ik ken dat gevoel. Mijn eerste concert was van tokio hotel:X sorry XD En sinds 4 maart 2008 mocht ik steeds vaker naar een concert gaan maar ik mag dus niet verder dan eindhoven. 2 keer per jaar ofzoo mag ik naar Amsterdam of Rotterdam maar verder ook niet.. :(

    Als ik me daaraan moest houden kon ik zowieso niet naar concerten ben ik bang.
    Ik woon in het noorden en ga zowat al 2x per jaar naar een vriendin van me in Utrecht. Ik probeer ze ook al zover te krijgen om naar Nijmegen te mogen. Niet dat dat al lukt ofzo. XD


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Als ik me daaraan moest houden kon ik zowieso niet naar concerten ben ik bang.
    Ik woon in het noorden en ga zowat al 2x per jaar naar een vriendin van me in Utrecht. Ik probeer ze ook al zover te krijgen om naar Nijmegen te mogen. Niet dat dat al lukt ofzo. XD


    Hoe oud ben je dan als ik het vragen mag :S
    Misschien zijn ze gewoon bezorgd om je?


    Special Love <3

    (...)

    Hoe oud ben je dan als ik het vragen mag :S
    Misschien zijn ze gewoon bezorgd om je?

    Ik ben 14. (':
    Ik vind ze iets tè overbezorgt als je het mij vraagt. Maar ik geloof dat de meesten dat zeggen.


    WANNA FUCK?!

    whoeeeeeeeeh ben ook nog wakker ^^


    Nvt

    (...)
    Ik ben 14. (':
    Ik vind ze iets tè overbezorgt als je het mij vraagt. Maar ik geloof dat de meesten dat zeggen.



    Hmmnn ouders-_- zijn eenmaal EXTREMEbezorgdeGevallen.. Gelukkig is mam niet zoo erg bezorgt alleen papa -_-


    Special Love <3

    whoeeeeeeeeh ben ook nog wakker ^^


    JIJ!
    Een tom kaulitz lover??


    Special Love <3

    (...)


    Hmmnn ouders-_- zijn eenmaal EXTREMEbezorgdeGevallen.. Gelukkig is mam niet zoo erg bezorgt alleen papa -_-

    Dat ben ik dus echt met je eens weetje. (:
    Maar ze kunnen me ECHT NIET tegenhouden in 2010, en dat weten ze ook. Want ik sta al bijna een jaar te schreeuwen dat ik naar My Chem wil. :'D


    WANNA FUCK?!

    (...)

    JIJ!
    Een tom kaulitz lover??

    Zou je denken..? O.O


    WANNA FUCK?!

    (...)

    JIJ!
    Een tom kaulitz lover??

    eeeh jaa :$


    Nvt

    (...)
    eeeh jaa :$




    ^^ Nice<3


    Special Love <3

    (...)
    eeeh jaa :$

    Ik niet...
    Is dat erg op Quizlet? |:


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Ik niet...
    Is dat erg op Quizlet? |:

    haha nee dat is niet erg:P,,
    alleen je moet maar geen stomme dingen over ze zggen bijvoorbeeld, want dan heb je wel veel van quizlet op je dak xD. denk ik zo :P


    Nvt