• Yelloo piemels,

    Om te beginnen ben ik 1.77 m lang en weeg ik 53 kg. Dat terzijde, enkele dagen geleden ben ik naar vrienden van mijn ouders geweest en die ene moeder zei tegen mij dat ik eens bij een modellenbureau langs zou moeten gaan, want dat verdiende wel goed en ze vond me er wel voor gepast. Dus dat was altijd wel al een droom van me geweest, maar ik vond me nog wat te jong. Wat denken jullie? ;3
    [/ik heb geen foto's van mij op deze pc en/of andere pc]

    Edit; Gisteren zaten we aan tafel en toen zei mijn mama, 'Ik heb gisteren nog eens met mijn vriendin gepraat en die zei dat ze het écht meende van dat modellenwerk.' Dus toen zei ik tegen mijn mama dat ik dat wel wou doen en toen antwoorde zij, 'Ik ken wel iemand die bij de vtm werkt en die heeft altijd nieuwe nodig voor in reclame's enzo. Binnenkort kom ik dus misschien op tv ! (:


    All was well.

    Hoe jonger je begint hoe meer geld je verdient. Je kunt maar model zijn tot je 28ste, dus grijp die kans.


    Life is hard and then we die

    Hoe jonger je begint hoe meer geld je verdient. Je kunt maar model zijn tot je 28ste, dus grijp die kans.


    maar tot je 28'ste ? waarom dat ?


    All was well.

    Doen honn (H) ik weet dat je het kan ;)


    Your Butt is Mine!

    Doen honn (H) ik weet dat je het kan ;)


    Blah. nmaar ik ben bang dat ik nog te jong ben x_x


    All was well.

    Gewoon doen, schat.
    Zo'n kans krijg je niet veel, en hoe vroeger je begint, hoe verder je komt (:
    En je bent ook groot, dus dat is ook een pluspunt.
    En je wilt het ook graag, dus waarom niet?
    Doen, huney.<3

    live your life and forget the rest:P


    The hardest thing in life, if to realize that we live...

    Ik zou die kans ook nemen! Zekers als je het zelf ook wilt! (:

    Lang zijn telt niet alleen in de modellenwereld. Je gezicht moet iets speciaals hebben.


    -

    Lang zijn telt niet alleen in de modellenwereld. Je gezicht moet iets speciaals hebben.


    Dat is ook zo zeggen mensen xp ik lijk stiekem op een noch onbekend model genaamd Lize xp


    All was well.

    (...)

    Dat is ook zo zeggen mensen xp ik lijk stiekem op een noch onbekend model genaamd Lize xp


    tuurlijk.


    -

    Waag je kans , Lieverd. <'3


    A. ikmisje.

    Neem de kans.
    Een nee heb je en een ja kan je krijgen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tegen mij zeggen ze da ook,
    ik ben 1.71m ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Gewoon doen. Wat heb je erbij te verliezen? Je hebt de looks, de lengte, het gewicht, ...


    Walkin' in line.

    Moet je doen, als je het zelf wilt.
    Mijn 2 nichten zijn allebei ook 178, & ook dun en best knap, maar die willen zoiets niet.
    & andere mensen, die zoiets wel willen, kunnen dat weer niet.
    Dus als ik jou was, zou ik er voor gaan!


    I may not always be perfect, but I'll always try.