• Yelloo piemels,

Om te beginnen ben ik 1.77 m lang en weeg ik 53 kg. Dat terzijde, enkele dagen geleden ben ik naar vrienden van mijn ouders geweest en die ene moeder zei tegen mij dat ik eens bij een modellenbureau langs zou moeten gaan, want dat verdiende wel goed en ze vond me er wel voor gepast. Dus dat was altijd wel al een droom van me geweest, maar ik vond me nog wat te jong. Wat denken jullie? ;3
    [/ik heb geen foto's van mij op deze pc en/of andere pc]

Edit; Gisteren zaten we aan tafel en toen zei mijn mama, 'Ik heb gisteren nog eens met mijn vriendin gepraat en die zei dat ze het écht meende van dat modellenwerk.' Dus toen zei ik tegen mijn mama dat ik dat wel wou doen en toen antwoorde zij, 'Ik ken wel iemand die bij de vtm werkt en die heeft altijd nieuwe nodig voor in reclame's enzo. Binnenkort kom ik dus misschien op tv ! (:

All was well.

weetje xD

je moet lekker een foto sturen naar kim kotter fseu die heeft jonge modellen nodig. heeft een meisje wat ik ken ook gedaan,ookal was ze niet echt model achtig vond ik .. n_n

We can only learn to love by loving.

Neem die kans. ^^

Ik zou die kans nemen, maar enkel als je het zelf wilt. En pas op de modellen wereld is hard naar't schijnt.

Get outta my head!

ik zou die kans nemen. ^^
    en dan moet je wel ergens als je later heel beroemd bent al je lieve vriendjes van quizlet bedanken. ;D

@ Drop

weet ik, daarom wil ik nog wat achten xp

All was well.

Als je echt wilt kan je altijd proberen. ^^
    Je bent maar 1 keer jong. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

ik zou die kans nemen. ^^
    en dan moet je wel ergens als je later heel beroemd bent al je lieve vriendjes van quizlet bedanken. ;D

dan moet jij maar snel mijn vriendje worden piemeltje :3

All was well.

(...)

dan moet jij maar snel mijn vriendje worden piemeltje :3

idd tjaaaliss xD

wnt Nini is wel lizzze der vriendje PUH xD

We can only learn to love by loving.

Nemen.

-

gewoon doen ;]
    als het je niet bevalt stap je toch weer uit die wereld?

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

(...)

idd tjaaaliss xD

wnt Nini is wel lizzze der vriendje PUH xD

idd. dan worden jullie mijn beste vriendjes xp

All was well.

gewoon doen ;]
    als het je niet bevalt stap je toch weer uit die wereld?

maar dat gaat meestal niet zo gemakkelijk als je goed bent xp en het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je best doet ._.

All was well.

maar is het dan niet gevaarlijk ? xp

All was well.

Als heel veel mensen zeggen dat je er de looks voor hebt, je het écht zelf heel graag wil én heel sterk in je schoenen staat, én ook niet erg verlegen bent, zou ik het doen. Wat heb je dan te verliezen? Als je afgewezen word, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Als heel veel mensen zeggen dat je er de looks voor hebt, je het écht zelf heel graag wil én heel sterk in je schoenen staat, én ook niet erg verlegen bent, zou ik het doen. Wat heb je dan te verliezen? Als je afgewezen word, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

maar waar moet ik dan heen gaan ?

All was well.