• Vandaag was het een rampendag!
    Nee, echt waar. Het begon allemaal toen we spelling gingen doen, ik haat dat vak dus ik hoopte dat het een makkelijke les was, dat was het ook.
    We moesten in blokletters schrijven, je denkt dat dat geen ramp is, maar omdat de meester ziek was kregen we een kreng van een juffrouw (het is een wonder dat ze nog niet is ontslagen), die wilt alles perfect hebben.
    Ik schrijf dus altijd Cursief (schuin) (omdat het dan mooier is), maar nu moesten we recht schrijven. Het was echt een ramp (mijn handschrift), dus je weet het al, ik kreeg een onvoldoende.
    Daarna gingen we rekenen, je zult denken ''Dat is toch geen ramp?'' voor mij wel, het is het enige vak (op topografie na) waar ik slecht in ben, dus ik kreeg weer een onvoldoende.
    Toen ik naar mijn oma ging om 12:00 uur was er nog een verassing:
    Mijn neef en nicht waren er!
    Ik dacht dus van ''SHIT!'', want die zitten alleen maar achter de computer daar. En ik moest toen wat opzoeken voor school, dus dat kon niet, dat was geen ramp, want het was niet verplicht.
    Toen ik weer naar school ging om 13:00 uur, gingen we wat maken met met iedereen uit de klas. Aangezien al mijn vrienden ziek waren (er waren 10 kinderen ziek) moet ik met het GROOTSTE KUT JONG uit de klas een powerpoint maken. Die wilt alles doen en laat mij niks doen.
    Zegt hij later ''Je hebt helemaal niks gedaan!'', ''joh, vind je het logisch...'' dacht ik dus en dat zei ik ook. Zegt hij zo van ''Nee, wat moet ik logisch vinden?'', dus ik dacht van ''Godver je doet alles!''.
    Om 15:00 een kwartier voor we naar huis mochten kregen we nog huiswerk. We moesten Australië leren voor na de vakantie, dus ik dacht wee van:
    ''Fijn! Ik krijg weer een onvoldoende!''
    Ik krijg altijd onvoldoendes voor topografie, zelf al leer ik hard.
    Dus ik ben thuis, gaat mijn kat Mosy zeuren, ik heb haar eten gegeven en naar buiten gelaten, wilt ze weer naar binnen, gaat ze weer zeuren.

    Dat wilde ik even kwijt :)

    zo zien mijn dagen er meestal uit =='
    -ongeluks kindjeah-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    idd een rampendag!


    love is dead and dead is love

    da's balen joh o:
    weetje, ik had een 10 voor mijn topo van australië! ;D

    is dat zo erg ? x_x


    All was well.

    is dat zo erg ? x_x


    wel als je 3 jaar lang alleen maar onvoldoendes heb gehad voor topografie....

    Wat is topografie ? x_x


    Only losers can act the way you do

    Wat is topografie ? x_x

    van een bepaald gebied (provincie/land/bepaalde regio/werelddeel) de belangrijkte plaatsen, wateren etc uit je hoofd leren

    dat gevoel ken ik, maar ik heb het met wiskunde.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ok..ik heb een hoop kut dagen meegemaakt en over horen vertellen maar dit slaat alles...O.o gelukkig haalde ik altijd 10en voor topo zelfs als ik bijna niet geleerd had...xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Australie is best makkelijk in mijn klas (11/14 gaan naar het LWOO en ikke lkkr naar het gymnasium/technasium) en iedereen had een 10 (het is een wonder! XD

    ah ds scheisse ik hb ook soms van die kutdgn je btn ni alleen of zo van die dagen dat ik happy & hyper thuis kom maar als m'n ouders dan ambetant tegen me doen en blabla is m'n dag al slecht-,- ochjah we zulln der mee moetn lern lvn da er ook slechte dgn bestaan zekr?
    Xx :P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Klinkt bekend, de meeste van mijn dagen zien er zo uit¬¬


    I am an idiot, I move.

    WHHAHAHA, dat heb ik nou met wiskunde
    maar die gast geeft my altijd onvoldoendes omdat hij me haat,Trouwens me mentor O_o
    ik Leerde Topografie in 5 min en haalde altijd een 10 maar,IkWas enenal slecht in rekenen haalde ik altijd 6'n voor,Ophet randje O_o

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Ach iedereen heeft wel eens een mindere dag >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.