• barbamama, barbabella, barbabientje, barbaborre, barbabob, barbabenno, barbabee, barbalala.
    Wie kent ze niet?
    De geniale familie barbapapa. 8D
    die wezens die in alles kunnen veranderen. 'huup-huup-huup- barbatruuc'.
    ik ben er echt verliefd op. :3
    en ik heb vandaag een heel oud barbapapaboek gekregen. (:
    wie is hier meer 'fan' van ze? :'D

    OH MIJN GOD.. DAT ROEP IK DUS DE HELE DAG OPHET WERK!!(hoera) Ik werk in de keuken en dan zegt mijn collega altijd 'HUUPHUUP' En dan zeg ik heel droog 'BARBATRUUK' KEi tof manxD!:Y)

    kijk, met jou kan ik praten. ;D

    Zo gastvrij ook

    Kom op bezoek bij Barbapapa..

    Ja die gasten ken ik wel :)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    kijk, met jou kan ik praten. ;D
    Nee maar serieus.. ik zocht die namen, die ik niet zocht want ik was te lui.Maar ik moest ze wel weten. Thanks x]En barbapapa is gewoon tof.. Wie verandert er nou in een helicopter, in een roze nog wel hoe tof is dat x]!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nee maar serieus.. ik zocht die namen, die ik niet zocht want ik was te lui.Maar ik moest ze wel weten. Thanks x]En barbapapa is gewoon tof.. Wie verandert er nou in een helicopter, in een roze nog wel hoe tof is dat x]!

    ghehe, ik heb er kaftpapier van. en een hele oude videoband en 2 boeken. ik zag ze bij de AH en kon t niet laten er een te kopen. (nerd)
    en nu je t zegt, ik kan beter barbapapa voor mn verjaardag vragen dan een roze helikopter. ;D

    whahah precies, maar ik vind het echt geniaal.. Maar bij ah zei je? Dan ga ik daar morgen is even kijken :X


    Wie du mir, so ich dir.

    niet stiekem een barbapapa boek kopen hoor. o: