• Like, Egt! op een of andere manier als we een 'Bekend' Imenad tegen komen, zet ze zigzelf wel voor schut.. x']
    Zo kwamen we valerio tegen in Den Haag. voor zijn progama, Valerio Duikt onder.. en we zagen hem dus nog niet, en er komt zo eerst Camera langs. dus me vriendin meteen al. 'Kijk, staat niemand bij, Zal vast wel niemand naar kijken, vast zoon Kut Progama met die belaberde mensjes er in!'IN de Camera >< En toen liep Vaerio lang, die meteen boos naar ons kijken.. x']

    En van de week kwamen we Bas Muijs tegen *Die gast uit Voetbal Vrouwen, en Gtst* In de Hema. roept ze. 'Whoow Lelijk!' En ze had het over hem.. x'] Vond die ook niet zo leuk.
    ik schaamde me dood >< En zij had niet eens door da hij het was. dus ik al meteen. 'Kind dat is die gast uit Voetbal Slettjes.' Zij meteen terug omdraai en zo naar hem toe lopen, egt zo bijna voor zijn neus hem aansstaren en dan roepne 'VErek je hebt gelijk' en dan weer naar mij toe huppelen ><'

    En ik ben er dus achtergekomen, dat hij bij mij in de wijk woond... ergens boven de Bruna.. x']

    Sorry vond het even grappg om te vertellen:X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMg, Kijk title ><
    Sorry, hij is een betje Verkeerd.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    super melig,..nouja jullie komen tenminste bekende mensen tegen.
    ik woon in limburg en de bekenste persoon uit limburg is,..hmmm,..ff denken,..er komen geen bekende mensen uit limburg...dus heb je nog best wel mazzel:P

    Lol =P


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    omg dats best wel lomp en grappig:P


    Listen to your heart<33

    haha

    Valerio is leveloos --'


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik kwam gister Sharon Kips tegen van X-Factor ze woont bij mij in het dorp we zijn met haar op de foto geweest en ze is heel aardig ze deed boodschappen xd'


    I stole the diamonds from your eyes.™

    ik kwam gister Sharon Kips tegen van X-Factor ze woont bij mij in het dorp we zijn met haar op de foto geweest en ze is heel aardig ze deed boodschappen xd'

    DAs tog die bloden ?
    Nouw ik ging egt niks aan hem vragen. ik schaamde me dood, en hij was egt niet blij. En toen me vrinedin ook nog eens. 'Zou dat ze vriednin zijn, like dat hij er een kan krijgen zeg ><'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou me doodlachen als mijn vriendin dat zei. :'D


    blame the bully.

    Ik zou me doodlachen als mijn vriendin dat zei. :'D

    Deed ik ook. ik lag egt leterlijk op de grond van het laggen. wardoor die ast nog bozer ging kijken. ;o en zelfs zoon mensje, van de hema kwam kijken wat er aan de hand was ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    DAs tog die bloden ?
    Nouw ik ging egt niks aan hem vragen. ik schaamde me dood, en hij was egt niet blij. En toen me vrinedin ook nog eens. 'Zou dat ze vriednin zijn, like dat hij er een kan krijgen zeg ><'

    nee die gene die won xd'

    o my gosh xd'


    I stole the diamonds from your eyes.™

    HAHAHA
    kan het schelen joh!
    moet je juist om lachen :$.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ghehe das een leuke vriendin ;)


    Your Butt is Mine!

    haha
    En ik verstond niks van wat je schreef.
    Anyway, dat heb ik ook.


    death to the one at the end of the serenade.

    Oke juist ik heb nog nooit een beroemd heid gezien maar ik ga er een zien en wel niet EMILIE AUTUMN


    Love sheds light one the darkest of times

    Titel aangepast.