• Jah! zo is het, ik heb dus een kat, goudstaart, en die is al 10 jaar oud, het is zo'n geile kater. Maar ik ben hem nu al zo'n 5 weken kwijt. Hij loopt vaker wel eens weg, maar 5 weken is echt al heel lang. Dus ik zeg het op de bus, en in plaats dat men vrienden me steun geven zeggen ze allemaal 'Oh die is dood' Jah leuk hoor --', maar ik blijf erin geloven, dat hij terugkomt. Ookal zit men vader ook allerlei sterfsenario's te verzinnen waarin goudie verschrikkelijk gestorven is ..;

    Misschien lijkt het niet zo er, en ik kan er ook wel eens om lachen, maar stel nu dat hij echt dood is ... dan zou ik me echt eeuwig schuldig voelen Ö

    ik dacht al dat je het over mij had :$

    srry ..

    en ik denkt dat je maar is langs moet gaan bij een lokaal dierenasiel of flyers op moet hangen met vermist mis. heeft iemand hem gevonden


    We can only learn to love by loving.

    ik dacht al dat je het over mij had :$

    srry ..

    en ik denkt dat je maar is langs moet gaan bij een lokaal dierenasiel of flyers op moet hangen met vermist mis. heeft iemand hem gevonden

    Maar wij wonen in zo'n boeregat xD
    en hoe bedoel je, dat je dacht dat het over jou ging? ^^

    nou ensemble vond mij eng dus mis maakte ik je wel met mijn engheid bang en ik woon ook in 1 boerengat hoor xP


    We can only learn to love by loving.

    Een geile kater hea??
    Kijk eens bij de stoeipoezen , mss zit hij daar wel

    ik en mijn goeie ideeen xDXD


    death to the one at the end of the serenade.

    -BOE-Haha nu schrok je hé? Nee sorry moest eruit.
    Zeg gewoon tegen je vrienden dat ze moeten kappen met datte zeggen of dat je anders hun huisdier komt stelen :Y)

    -BOE-Haha nu schrok je hé? Nee sorry moest eruit.
    Zeg gewoon tegen je vrienden dat ze moeten kappen met datte zeggen of dat je anders hun huisdier komt stelen :Y)


    Ik schrok me anders wel kapot :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    Een geile kater hea??
    Kijk eens bij de stoeipoezen , mss zit hij daar wel

    ik en mijn goeie ideeen xDXD

    Dat heb ik vandaag gedaan XD
    en die eigenaars van de stoeipoezen, hadden wel een roste kater zien rondhangen, dus ik vestig er toch men hoop op, en ik ga iedereen op de bus uitlachen, want ik had gelijk ^^

    nou ensemble vond mij eng dus mis maakte ik je wel met mijn engheid bang en ik woon ook in 1 boerengat hoor xP

    Yeah, dan wonen we samen, alleen xD

    mijn tante had eens een kater die ze 3 JAAR kwijt was. Dus ze dacht zo; ja die is dood. En na 3jaar kwam hij terug, maar toen had ze een hond gekocht en toen kilde die hond die kater alsnog!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.