Just as the titel says. (:
Ik teken het altijd op papier, mijn gevoelens. Of ik doe aan een soort van Yoga. Dat doen we op school met een speciale leraar en dan komt alles eruit.
Dat is met muziek enzo.
gewoon als ik verdrietig ben huil ik, als ik blij ben lach ik, ik vertel dan ook echt alles aan men vrienden en ouders dat ik geen behoefte heb om het op te schrijven
Ik schrijf het op óf praat er soms mee met iemand die ik écht betrouw. Eigenlijk is dat maar één persoon, maar tegen die zeg ik ook niet álles ofsoo hoor. Meestal schrijf ik het op.
Ik krop het op meestal en dan komt het er ooit wel in 1 x uit.. en anders schrijf ik het op maar ik ben altijd bang dat iemand mijn gevoelens later kan lezen dus ik krop het liever op
gewoon als ik verdrietig ben huil ik, als ik blij ben lach ik, ik vertel dan ook echt alles aan men vrienden en ouders dat ik geen behoefte heb om het op te schrijven
Ik kan het dus nooit tegen iemand zeggen, behalve mijn vrienden. Maar die zie ik niet 24/7
Ik heb alleen mijn moeder nog maar ik ben niet beste vriendinnen met mijn moeder.
Ik ben altijd een vaderskindje geweest, maarja..