• Just as the titel says. (:
    Ik teken het altijd op papier, mijn gevoelens. Of ik doe aan een soort van Yoga. Dat doen we op school met een speciale leraar en dan komt alles eruit.
    Dat is met muziek enzo.


    -

    Niet? :o
    Nee, gewoon door muziek, denk ik :'D

    gewoon xD als ik verdrietig ben huil ik, als ik blij ben lach ik, ik vertel dan ook echt alles aan men vrienden en ouders dat ik geen behoefte heb om het op te schrijven :)

    Ik schrijf het op óf praat er soms mee met iemand die ik écht betrouw. Eigenlijk is dat maar één persoon, maar tegen die zeg ik ook niet álles ofsoo hoor. Meestal schrijf ik het op.

    Ik teken mijn gevoelens ook weleens op papier.
    Bijv, als ik boos ben maak ik een boos mens.Als ik blij ben maak ik een blije enz.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    door de gevoelens in mijn serie te stoppen...maar dan op een andere manier...of een liedje te luisteren... en dan daar alles in stoppen zeg maar..xD
    xx

    Ik krop het op meestal en dan komt het er ooit wel in 1 x uit.. en anders schrijf ik het op maar ik ben altijd bang dat iemand mijn gevoelens later kan lezen dus ik krop het liever op


    We can only learn to love by loving.

    gewoon xD als ik verdrietig ben huil ik, als ik blij ben lach ik, ik vertel dan ook echt alles aan men vrienden en ouders dat ik geen behoefte heb om het op te schrijven :)


    Ik kan het dus nooit tegen iemand zeggen, behalve mijn vrienden. Maar die zie ik niet 24/7
    Ik heb alleen mijn moeder nog maar ik ben niet beste vriendinnen met mijn moeder.
    Ik ben altijd een vaderskindje geweest, maarja..


    -

    Muziek, Schrijven, Kleding & Dromen.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Ik teken mijn gevoelens ook weleens op papier.
    Bijv, als ik boos ben maak ik een boos mens.Als ik blij ben maak ik een blije enz.


    Same here.


    -

    Schrijven. Maar meestal blijven ze gewoon in mijn hoofd :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeggen, meestal tegen mijn mama en soms tegen vrienden. Al blijven ze vaak ook gewoon in mijn hoofd. (: Maar ze opschrijven doe ik nooit.

    Niet. :')


    I recycle my thoughts.

    Niet. :')


    Heb je dan niet zo'n moment dat je in huilen uitbarst?


    -

    ik krop alles op.
    ik vertel nooit iemand iets
    en sávonds huil k me zelf wel eens in slaap.
    Dan zit k met zoveel problemen >.<

    Schrijven.