• Vrienden, misschien wel een van de belangrijkste dingen in mijn leven. Ze zullen er altijd voor je zijn, in goede en slechte, dikke en dunne tijden.
    Maar hoe weet je zeker wie wel je echte en wie niet je echte vrienden zijn?
    Bestaat er zoiets als vriendschap op het eerste gezicht?
    Ik denk dat je wel minstens èèn goede vriend nodig hebt, omdat je anders denk ik nogal eenzaam wordt. Of je moet genoeg hebben aan een dagboek, maarja, dan word je ook paranoïde.
    Wat ik niet begrijp, is hoe, zoals wij ze noemen, fake vrienden iemand zomaar kunnen laten vallen. Worden ze dan zelf niet eenzaam? Ze doen groot, en alsof ze veel vrienden hebben, maar zijn dat wel hun vrienden? Of zijn het allemaal fake vrienden?
    Ik begin een beetje af te dwalen, want we zouden het dus over vrienden hebben.
    Veel valt er niet over te zeggen, behalve dat ik nu nog niet zeker weet bij wie ik de rest van mijn leven bevriend wil blijven, want het is net zoals goede voornemens; ze komen toch niet uit.
    Ik weet in ieder geval dat het iets is wat ik de rest van mijn leven zal onthouden.


    wat heb jij een mooie strik om je eitjes!

    Hmmm...
    Zit een kern van waarheid in.
    Alleen heb ik op dit moment een vriendin die ik het liefst wel de rest van mijn leven heb x]


    Your make-up is terrible

    Jea me too, en ze zit naast me, mwaahj (:
    Maar mensen zijn van nature verraders, dus je kunt eigenlijk alleen je spiegelbeeld vertrouwen...


    You move me ......... Kurt

    populaire gastjes hebben vaak alleen máár 'fake vrienden' want ze doen gewoon aardig tegen elkaar en achter hun rug om word er door hun geroddeld.
    maar wat is eigenlijk je doel met dit topic? want ik weet niet echt wat ik hier op moet zeggen namelijk.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik denk niet echt dat ik een doel heb hiermee [doelloosheid?] maar ik wilde gewoon laten zien hoe ik erover denk, en ik wilde weten of er meer mensen zo denken (:
    - xx.


    wat heb jij een mooie strik om je eitjes!

    Jea me too, en ze zit naast me, mwaahj (:
    Maar mensen zijn van nature verraders, dus je kunt eigenlijk alleen je spiegelbeeld vertrouwen...


    idd..


    We can only learn to love by loving.