• vind jij je mening.
    nauw ik vind het dus heel belangrijk maar hier kunnen we sommige meningen niet uiten zoals als je zegt dat het in de zomer van 2008 veel beter was, dat mag niet, maar het is toch een mening,, nauw hoe belangrijk vind jij dat je een mening mag hebben over eender wat.


    *He's the one.

    Roro, Sjiiieeest ik heb gelijk daarmee uit^^

    Heb je niet :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    heel belangrijk....

    ik hou van mijn mening. koelhè? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Dat is dom...

    Dat is de regel, en dat is een damn goede regel. Anders zyn er 100000 topics over 1 dezelfde mening. --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Roro, djeezus doe dan alsof je aan mijn kant staan, ik vind dat ik nog steeds gelijk heb^^


    *He's the one.

    Hoe dom? Dat is toch niet dom? Waarom zou je het 2x vermelden? Ik zie daar geen nut in eigenlijk. Als je het één keer zegt, weten de meesten het toch ook al?


    Tanya is de beste.

    Uhu en volgens de mods mag je je mening niet twee keer uiten, ><


    Omdat dubbele topics niet mogen.
    Dubbele topics = Je hebt een topic over iets, en er word er nog 1 gemaakt. Het maakt niet uit of de eerste gesloten is, en of het van de zelfde persoon is. Als het over het zelfde gaat, zet je het maar in het eerste topic. Is dat topic dicht? Dan zal daar wel een reden voor zijn.

    En wat als ik nu nog wat wou zeggen daarover maar Tara sloot me topic dus dan kan ik dat niet meer, dat is discriminatie^^


    *He's the one.

    Je hebt gelijk Char


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En wat als ik nu nog wat wou zeggen daarover maar Tara sloot me topic dus dan kan ik dat niet meer, dat is discriminatie^^

    Dan is dat een beetje heel jammer voor jou. Maar we sluiten het wel met een reden, die er trouwens bij staat. Meestal (en in dit geval) omdat het uit de hand liep. En dan hoef je daar ook niets meer over te zeggen, of het loopt nog meer uit de hand. En dàt is niet de bedoeling.


    Tanya is de beste.

    Dank je....


    *He's the one.

    En wat als ik nu nog wat wou zeggen daarover maar Tara sloot me topic dus dan kan ik dat niet meer, dat is discriminatie^^

    Niet aanstellen, er was vast een reden voor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan heb je pech. Je mag niet twee keer een topic maken over het zelfde, dat is de regel.

    (...)
    Dan is dat een beetje heel jammer voor jou. Maar we sluiten het wel met een reden, die er trouwens bij staat. Meestal (en in dit geval) omdat het uit de hand liep. En dan hoef je daar ook niets meer over te zeggen, of het loopt nog meer uit de hand. En dàt is niet de bedoeling.


    Doen jullie nu alsof jullie dom zijn en me niet snappen of zijn jullie nu echt zo, Djeezus,, ik ehb gelijk punt uit einde discusie...


    *He's the one.

    Roro, djeezus doe dan alsof je aan mijn kant staan, ik vind dat ik nog steeds gelijk heb^^

    I can't pretend.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3